מי אנחנו

אנחנו בשליחות לשנות את הגישה שלך
לניהול וקידום אתרים

ריטייל מדיה היא סוכנות לקידות אתרים מונחה ערכים המוקדשת להעצמת הלקוחות שלנו.

במהלך השנים, עבדנו עם מעל 300 לקוחות חדשים לגמרי. אנו עוזרים לעסקים שאפתניים כמו שלך לייצר יותר רווחים על ידי בניית מודעות, הגברת תעבורת אינטרנט, חיבור עם לקוחות והגדלת המכירות הכוללות. התקשר אלינו.

01
יושרה רדיקלית

האנשים שלנו באמת דואגים לעבודה שלנו וזה לזה.

02
קודם אנשים

אנו מאמינים שתרבות תבנה חברה משגשגת.

03
שלמות תהליך

אנו מונעים להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמנו.

למה לבחור בנו

עבודה עם חברת
קידום אתרים ייעודית

ממחקר מילות מפתח לביקורת טכנית ועד העברת אתרים, צוות מדריכי ה-SEO הטכניים שלנו הם מומחים אמיתיים בתחומם.

מחקר מילות מפתח 95%
ביקורת SEO טכנית 85%
אופטימיזציה של תוכן 90%
גוגל קמפיינים 99%
בניית אתרים 99%
לקוחות
+
פרוייקטים שבוצעו
+
צוות
+
שנות תהילה
+
ריטייל מדיה - אודות פרסום

ריטייל מדיה - שיווק וקידום אתרים

שלום, אני יניב דוד, ואני מתאם מוצרי פרסום ב"ריטיל מדיה". בתפקיד שלי כמתאם מוצרי פרסום, המטרה שלי היא להגדיל את המכירות והלידים לעסקים דרך האתר שלהם. אני עוזר ללקוחות להבין את התהליך ובונה עבורם תוכנית ביצוע מותאמת אישית שתעזור להם למקסם את הפוטנציאל של קמפייני ה-SEM שלהם.

אני משמש כגשר בין קהילת המפרסמים שלנו לבין האנשים שעובדים בסוכנויות, עובדים באופן פנימי כמקצוענים, או עובדים כיועצים שעושים קידום ממומן (SEM) עבור לקוחות. אני עוזר לענות על השאלות שלהם, להבין את הדאגות שלהם ואת הבעיות שהם עשויים להתמודד איתן עם מוצרים או אסטרטגיות מסוימות של SEM, ומעביר את הפידבק שלהם לצוותים פנימיים שעובדים על מוצרים, תקשורת ואסטרטגיות שיווק.

סוגי ה-SEM שבהם עבדתי כוללים Google Ads, Microsoft Advertising, מדיה חברתית כמו פייסבוק, פינטרסט, אינסטגרם, סנאפ, וגם אמזון ו-וולמארט. כל אחד מהם קצת שונה, ויש עקומת למידה לכל ערוץ, אבל היסודות נשארים זהים - המטרה היא להגיע לקהל הנכון עם תוכן שיצליח למשוך אותו.

דוגמה מוצלחת שאני יכול לחשוב עליה הייתה קמפיין לתוכנית קיץ לתלמידי תיכון באוניברסיטה. היינו צריכים לחשוב על תלמידי התיכון שאולי מתעניינים בפעילות קיץ משלהם, אבל גם בעיקר על ההורים שמחפשים תוכניות עבור ילדיהם. לכן, פיתחנו גישות שונות לשני הקהלים האלה, והתמקדנו בהקצאת תקציב. מי ישלם על זה? רוב הסיכויים שזה יהיו ההורים. לא רק שחשבנו על המסרים, אלא גם על הקצאת התקציב, ובאיזה קהל הכי כדאי להשקיע עבור המפרסם.

זה תמיד מתגמל לראות לידים נכנסים, שיחות טלפון מתחילות, או אם מדובר במסחר אלקטרוני - מכירות שהתחילו להיכנס ועגלות שמתחילות להיסגר. במקרה הזה, בזכות הפנייה לשני הקהלים ובניית אסטרטגיה ממוקדת הן לתלמידים והן להורים - כשהאסטרטגיה מתמקדת בעיקר בהורים - הצלחנו ליצור חיבור ולמקד את הקמפיין בקהל הנכון, מה שהביא להמרות נוספות משמעותיות והוביל לקמפיין מוצלח מאוד עבור האוניברסיטה.

אחד האתגרים הגדולים ביותר בתחום ה-SEM הוא שהוא כל הזמן משתנה. זה החלק המהנה. אתה צריך לחשוב באופן שונה על האסטרטגיות שלך, איך אתה ניגש לכלים. אוטומציה תופסת תפקיד גדול יותר ויותר בתחום ה-SEM. אחד החלקים המלהיבים ביותר בעבודה בתחום הוא הסיפוק המיידי - בין אם מדובר בלידים, מכירות או הורדות - לראות את הפעולה שקהל היעד שלך מבצע בזמן אמת או כמעט בזמן אמת זה מאוד מספק, ואתה יכול לראות את ההשפעה האמיתית על העסק.

כשאני בוחן אנשים שאני חושב שיהיו מצליחים בתחום ה-SEM, התכונה מספר אחת שאני מחפש היא סקרנות. אתה חייב להיות סקרן, חייב להיות מוכן ללמוד, וצריך להגיע כל יום בחיפוש אחרי מה שלא צפוי.