גוגל קמפיינים

אופטימיזציה של מודעה בגוגל אדס

עכשיו, רק בגלל שאתה מגדיר תקציב יומי של, נניח, $500, לא אומר שכל התקציב ימוצה כל יום. גוגל תנסה להוציא את מלוא התקציב היומי שלך, אבל היכולת לעשות זאת תלויה בסופו של דבר במילות המפתח שלך, אבל גם ביעילות של עותק המודעה שלך. אם אתה לא יכול לגרום לאף אחד ללחוץ על המודעות שלך מלכתחילה, אתה לא תשלם כלום. זו הסיבה לכך שעותק המודעה שלך הוא קריטי למסע פרסום יעיל ל-PPC.

כשזה מגיע ליצירת המודעה שלך, יש בעצם נוסחה עבורה, מכיוון שגוגל מגבילה את מספר התווים שבהם אתה יכול להשתמש. המספרים שאתה צריך לזכור הם: 3×30, 2×90 ו-2×15.

יש לך כותרות (30 תווים כל אחת), המוצגות בטקסט כחול כשורה הראשונה של המודעה. לאחר מכן יש לך 255 תווים (35 מוצגים) עבור כתובת האתר לתצוגה (הנקראת גם "כתובת האתר המהודרת"), שאינה כתובת האתר האמיתית שאליה המודעה שלך מפנה את הצופים, אלא היא פשוט למטרות תצוגה. לדוגמה, אם המודעה שלי עוסקת בחולצות פולו, אוכל להגדיר את כתובת האתר לתצוגה להיות www.acme.com/polo-shirts, גם אם זה לא האתר שאליו אני מפנה מחדש. כתובת האתר שאליה אתה מפנה בפועל קליקים על המודעה שלך נקראת "כתובת אתר היעד". לעתים קרובות אלה יהיו ארוכים יותר ועשויים להכיל קודי מעקב, מה שהופך אותם למבולגנים יותר – אז כמובן שבכל מקרה לא תרצה שהם יוצגו במודעות שלך.

לאחר מכן יש לך שתי שורות תיאור של 90 תווים כל אחת. אתה תבחין במודעה לדוגמה למטה שיש שם למעשה כמה תמריצים. השורה הראשונה מודיעה לצופים שהם יכולים לקבל שיפוץ משרד חדש. גם אם הם לא משוכנעים, הם יכולים ללמוד עוד על העלויות והיתרונות בחינם עם מומחה.

זהו הפורמט הטיפוסי של מודעת חיפוש בתשלום, אך גוגל בודקת כל הזמן, כך שאם המודעה שלך מוצגת בראש תוצאות החיפוש, היא עשויה להיראות אחרת.

לא משנה באיזה מבנה מודעה אתה עובד, הקפד להשתמש במקסימום במספר התווים המצומצם שאתה מקבל, ולהפוך את המודעה שלך לאפקטיבית ככל האפשר.

צור קשר לקבלת הצעת מחיר לניהול קמפיינים בגוגל

Enter the Captcha

Leave a comment