Marketing שיווק דיגיטלי

איך משווק מגביר את ההתעניינות בעסק

כיצד משווק מגביר שקילה עבור עסק

כיצד משווק מגביר שקילה עבור עסק

השלב השני במשפך השיווק הוא שקילה. במהלך שלב השקילה, עסק עוזר ללקוחות פוטנציאליים להבין כיצד המוצר או השירות שלו פותרים את הבעיות שלהם ומביאים להם תועלת. העסק מספק מידע שמקרב את הלקוח לרכישה.

בעוד שיש אסטרטגיות דומות בין שלב המודעות לשלב השקילה, יש הבדל. שלב השקילה בדרך כלל מספק מידע מעמיק ומשכנע יותר מאשר שלב המודעות.

חברה פיקטיבית שמייצרת נרתיקים מעור לטלפונים, Lirio Cases, יש עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים שמודעים למוצרים שלה. הם מנסים לבנות עניין ורצון בקרב אותם לקוחות פוטנציאליים.

הנה כמה אסטרטגיות שיווק ש-Lirio Cases משתמשת בהן כדי לבנות עניין:

מודעות רימרקטינג

מודעות רימרקטינג הן פרסומות שמועברות לרוכשים קודמים או למבקרים באתר או במדיה החברתית של המותג. Lirio Cases רוצה לפרסם ללקוחות פוטנציאליים שמבקרים באתר או בעמודי המדיה החברתית שלה. לאחר שמישהו מבקר באתר או בעמוד מדיה החברתית שלהם, Lirio Cases מבצעת רימרקטינג למודעות עבור דף המוצר הספציפי שהם ביקרו בו.

לדוגמה, כאשר מישהו מבקר בדף המוצר של נרתיק עור לאייפון, Lirio Cases יכולה להציג מודעות עבור המוצר הזה לאותו מבקר באינסטגרם. אם המבקר ירצה ללמוד עוד על נרתיק העור לאייפון, הוא יכול ללחוץ על קישור ולחזור לאתר. אם המבקר ירצה ללמוד עוד על המותג, הוא יכול בקלות לבקר בחשבון האינסטגרם של Lirio Cases.

שיווק בדוא"ל

כאשר מישהו מבקר באתר של Lirio Cases, הוא מעודד להירשם לרשימת הדוא"ל כדי לקבל הנחה של 15% על ההזמנה הראשונה. בעוד שחלק מהמבקרים מבצעים רכישה מיד עם הנחה זו, רובם לא.

Lirio Cases שומרת על קשר עם לקוחות אלו באמצעות שיווק בדוא"ל. פעם בשבוע, לקוחות פוטנציאליים מקבלים מיילים על מוצרים מבוססי עור, כולל נרתיקים לטלפונים. דרך המיילים, Lirio Cases גם מספרת ללקוחות חדשים את סיפור המותג שלהם, כולל איך העסק התחיל, האיכות של העור, הקיימות ואיך הם מעוררים את הלקוחות שלהם.

המלצות

המלצות הן כאשר לקוחות משתפים את החוויות שלהם עם מוצרי החברה. כדי להגביר את העניין בקרב לקוחות פוטנציאליים, Lirio Cases כוללת המלצות חיוביות על דפי המוצרים, ברשתות החברתיות ובאופן תקופתי במיילים.

לקוחות פוטנציאליים קוראים את ההמלצות של לקוחות קיימים ומקבלים ביטחון באיכות המוצר. הלקוחות הפוטנציאליים גם מתחילים לדמיין איך זה יהיה להחזיק את נרתיק העור לטלפון.

הצעת מכירה ייחודית (USP)

הצעת מכירה ייחודית (USP) מסבירה מדוע מוצר או שירות טובים יותר מהתחרות. Lirio Cases מחליטה שהיא צריכה להסביר טוב יותר מדוע המוצרים שלה עדיפים על אלה של המתחרים.

ה- USP של Lirio Cases הוא "נרתיקים לטלפון מעור פרימיום ועיצוב שיכול ללכת לכל מקום שאתה הולך". ה- USP הזה מציין בבירור מדוע לקוח צריך לקנות את נרתיקי העור שלהם. כדי שהצעת המכירה הייחודית תהיה יעילה, Lirio Cases כוללת אותה בכל האתר וחומרי השיווק שלהם. הם מציינים זאת בבירור ולעיתים קרובות.

מסקנות מפתח

כדי לבנות עניין בקרב לקוחות פוטנציאליים, Lirio Cases משתמשת במודעות רימרקטינג, שיווק בדוא"ל, המלצות והצעת מכירה ייחודית מחודשת.

אסטרטגיות השיווק שחברה משתמשת בהן בשלב השקילה יכולות להשתנות בצורה דרסטית. המוצרים של Lirio Cases הם במחיר של פחות מ-$80. עבור מוצרים ושירותים במחיר גבוה יותר, ייתכן שיהיה צורך באסטרטגיות מעמיקות יותר, כמו וובינרים, מחקרי מקרה וניסיונות חינם. ככל שמחיר המוצר גבוה יותר, בדרך כלל לוקח יותר זמן לבנות עניין בקרב לקוח פוטנציאלי.

לאחר שחברה בונה עניין במוצרים ובמותג שלה, היא צריכה להתמקד באסטרטגיות לשלב הבא במשפך, המרה.