כעת יש לך את המודעות שלך, מילות המפתח שלך ומבנה החשבון שלך, ואתה רוצה לבצע אופטימיזציה של כל אלה. ובכן, הדרך היחידה לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך היא באמצעות המדדים והדיווחים שגוגל מספקת. בואו נסתכל על המדדים העיקריים שכדאי לשים לב אליהם, ולמה כל אחד מהם כל כך חשוב.
ישנם ארבעה מדדים בסיסיים שחשובים לחיפוש בתשלום: הופעות, קליקים, המרות והוצאה.
הופעה (impression) היא מופע בודד של הצגת המודעה שלך כאשר מישהו מקליד עבורה את מילת המפתח לחיפוש. אז אתה יכול להתייחס למספר ההופעות כמספר האנשים שמסתכלים על המודעה שלך, או לפחות מספר הצופים להם המודעה מוצגת.
קליק (click) הוא מופע של צופה שבאמת לוחץ על המודעה שלך ברגע שהיא הוצגה. זה נבדל ממספר החשיפות כי זה דורש שהצופה ילחץ על המודעה שלך, לא רק שהמודעה שלך תוצג.
המרה (conversion) היא מופע של צופה שראה את המודעה שלך, לחץ עליה וביצע את הפעולה שהתכוונת שיבצע ברגע שהגיע לדף הנחיתה שלך. פעולה זו יכולה להיות הורדת הצעה, רכישת המוצר שלך וכו'. כשאתה מגדיר את החשבון שלך, אתה מכניס לאתר שלך קוד מעקב שמאפשר לגוגל לדעת מתי מישהו השלים הצעה או קנה משהו, כדי שיוכל לעקוב אחר של המרה
ההוצאה (Spend) היא פשוט סכום הכסף שהוצאת על מסע הפרסום שלך עד כה.