גוגל קמפיינים

הגדרת התקציב שלך לקמפיין בגוגל אדס

כאשר אתה משלם לגוגל עבור מסע הפרסום שלך PPC, אתה לא מוציא את כרטיס האשראי שלך בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך. במקום זאת, אתה מגדיר תקציב יומי ברמת מסע הפרסום. אז עבור כל מסע פרסום, אתה יכול להכתיב כמה כסף גוגל יכולה להוציא על מיקומי מודעות אלו ביום. אני יכול לומר שאני רוצה להוציא $300 ליום על קמפיין הנעליים שלי ו-$200 ליום על מסע הפרסום של החולצות שלי, וגוגל לא תחרוג מהסכומים האלה ברמה החודשית.

מה אם כל הכסף הזה יתבזבז תוך שעה או שעתיים בלבד? אחרי הכל, אם יש לך מילות מפתח רלוונטיות מאוד או פופולריות מאוד, אתה מסתכן בהוצאת התקציב שלך במהירות.
ובכן, גוגל מציעה גם תכונה המאפשרת לך לבקש שהתקציב שלך יתפרס על פני כל היום. זה עובד היטב עבור מותגים שרוצים לבסס נוכחות לאורך כל היום.

תקרת התקציב היומית היא בהחלט תכונה מרגיעה, במיוחד עבור אלה שרק מתחילים עם חיפוש בתשלום. אתה יכול להגדיר תקציב נמוך כשתתחיל, להתחיל לאט לאט למדוד הצלחה ואיכות לידים, ולנסות את כוחך באופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לפני שאתה באמת משקיע בו הרבה כסף.

צור קשר לניהול קמפיינים בגוגל

Enter the Captcha

Leave a comment