SEO

הפוך את האתר שלך לידידותי למובייל

הפוך את האתר שלך לידידותי למובייל

הפוך את האתר שלך לידידותי למובייל

הפיכת אתר לידידותי למובייל פירושה הפיכתו לפונקציונלי בטלפון חכם. במדינות רבות, מספר הטלפונים החכמים עלה על מספר המחשבים האישיים. בארצות הברית, 95% מהאנשים שיש להם טלפונים חכמים מחפשים מידע מקומי בטלפונים שלהם. הפיכת אתר לידידותי למובייל הפכה לחלק קריטי מהנוכחות המקוונת.

מדוע להפוך אתר לידידותי למובייל?

אם אתר אינו ידידותי למובייל, קשה לצפות בו ולהשתמש בו במכשיר נייד. אתר שאינו ידידותי למובייל דורש מהמשתמשים ללחוץ או לזום כדי לקרוא את התוכן. המשתמשים מוצאים את זה מתסכל. כשמתוסכלים, המשתמשים עשויים לנטוש את האתר.

כאשר אתר ידידותי למובייל, הוא קריא וישר ניתן לשימוש בטלפון חכם. זה מבטיח שלמבקרים יהיה חווית שימוש טובה כאשר הם מבקרים באתר מהמכשירים הניידים שלהם.

העבודה להפיכת אתר לידידותי למובייל תלויה במשאבים של החברה, במודל העסקי ובמומחיות. רבים מהנושאים והבונים של אתרים, כגון Wix, לוקחים את התוכן והופכים אותו אוטומטית לידידותי למובייל. תמיד בדוק את גרסת המובייל של האתר שלך כדי להבטיח שהתוכן קריא וקל לניווט.

מה לדעת בעת בניית אתר ידידותי למובייל

הפוך את זה לקל לשימוש עבור הלקוחות שלך.

שקול את המטרות של הלקוחות שלך. האם הם רוצים להתבדר מהפוסט שלך בבלוג? האם הם זקוקים לכתובת של המסעדה שלך? האם הם רוצים לקרוא ביקורות על המוצר שלך? עיצוב את האתר שלך כך שיהיה קל להם להשיג את המטרות שלהם.

כדי לעשות זאת, תכנן את השלבים במסע הלקוחות שלך. ודא שהם יכולים בקלות לעבור את השלבים הללו ולהשלים את המסע במכשיר נייד.

בדוגמה למטה, לקוח מנסה לרכוש מנורה. ראשית, הם לוחצים על אתר לאחר חיפוש מנורה לרכישה. לאחר מכן, הם גולשים במבחר מנורות. ולבסוף, הם רוכשים את המנורה המבוקשת.

מדוד את האפקטיביות של האתר שלך לפי כמה קל ללקוחות מובייל להשלים משימות נפוצות.

ערוך רשימה של משימות נפוצות שהלקוחות מבצעים באתר שלך. לאחר מכן, בקש ממספר אנשים לבדוק את ביצוע המשימות הללו. עד כמה קל היה להשלים אותן? התמקד בעקביות בממשק שלך והפק חוויה אחידה בכל הפלטפורמות.

השתמש בעיצוב אתר רספונסיבי.

עיצוב אתר רספונסיבי פירושו שהאתר משתמש באותו קוד בין אם המשתמש נמצא במחשב שולחני, טאבלט או טלפון נייד. התצוגה מתאימה בהתאם לגודל המסך.

גוגל ממליצה להשתמש בעיצוב אתר רספונסיבי על פני דפוסי עיצוב אחרים. יתרון אחד של שימוש בעיצוב אתר רספונסיבי הוא שאתה צריך לתחזק גרסה אחת של האתר שלך במקום שתיים—אחת למובייל ואחת לשולחני.

שלוש הטעויות המובילות למתחילים שכדאי להימנע מהן

שכחת הלקוח המובייל שלך

זכור שאתרים טובים למובייל הם שימושיים—הם עוזרים למבקרים להשלים את המשימות שלהם. אל תתמקד רק ביצירת אתר בפורמט מובייל ותשכח מהפונקציונליות המלאה. אתר בפורמט מובייל עשוי להיראות טוב בטלפון חכם, אך אם הוא אינו פונקציונלי כמו אתר במחשב, הוא עשוי להפריע למשתמש. בנוסף, ודא שהפורמט והפונקציונליות של המובייל כוללים גם את אלו שאין להם גישה למחשב ועושים את רוב המשימות שלהם בטלפון חכם.

יישום האתר המובייל על דומיין שונה

יצירת כתובות URL נפרדות למובייל מגדילה משמעותית את כמות העבודה הנדרשת לתחזק ולעדכן את האתר שלך. זה גם מכניס מקורות אפשריים לבעיות טכניות.

אתה יכול לפשט את ניהול האתר שלך על ידי שימוש בעיצוב אתר רספונסיבי. עיצוב זה ישמש אתר שולחני ואתר מובייל על אותה כתובת URL.

עבודה בבידוד במקום חיפוש השראה

לפני שתתחיל להפוך את האתר שלך לידידותי למובייל, סקור אתרים אחרים בתעשייה שלך, כגון מתחרים, לחיפוש השראה ושיטות עבודה מומלצות. למד מהתכונות שאתה מוצא כשימושיות ולא שימושיות באתרים שלהם.

סיכום

להחזיק אתר ידידותי למובייל זה חיוני. אתר קל לשימוש בטלפון חכם עוזר ללקוחות להשיג את המטרות שלהם. בעת בניית אתר חדש, שקול להשתמש בעיצוב אתר רספונסיבי. עיצוב זה קל יותר לניהול מאשר להחזיק אתר נפרד למחשבים שולחניים ולטלפונים חכמים.