SEO שיווק דיגיטלי

הקמת דף עיסקי בגוגל

הקמת דף עיסקי בגוגל
הקמת פרטי העסק שלך בגוגל

הקמת פרטי העסק שלך בגוגל

פאנל המידע של גוגל הוא תכונה של דפי תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש (SERPs) של גוגל, המציגה מידע על מותגים ועסקים בנפרד מתוצאות החיפוש הכלליות. קריאה זו מתארת פאנלי מידע ומספקת שלבים להגדרת פרטי העסק.

פאנל המידע של גוגל

פאנלי מידע הם תיבות מידע שמופיעות בגוגל כאשר מחפשים ישויות כמו אנשים, מקומות, ארגונים או דברים. ניתן להשוות את פאנל המידע לכרטיס זיהוי אישי של אדם. כמו כרטיס זיהוי, פאנל המידע מאגד את המידע החיוני והרשמי על עסק או מותג. פאנלי המידע נוצרים אוטומטית, והמידע המופיע בהם מגיע ממקורות שונים ברחבי האינטרנט.

כפי שמוצג בתמונה, פרטי העסק יכולים לכלול:

  • קישור לאתר הרשמי
  • לוגו האתר
  • תחום המותג
  • תיאור המותג
  • קישורים לפרופילים חברתיים

הכללת מידע זה מקלה על מחפשים לזהות את האתר הרשמי של המותג ולמצוא את המידע המדויק שהם חיפשו.

הגדרת פרטי העסק בגוגל

השלבים הבאים מפרטים את תהליך הגדרת פרטי העסק של המותג עבור פאנל המידע של גוגל.

שלב 1: יצירת פרופיל עסקי בגוגל

בעלי עסקים שמנהלים עסקים פיזיים מקומיים, כמו מסעדה או חנות קמעונאות, השלב הראשון בהקמת פרטי העסק הוא יצירת פרופיל עסקי בגוגל.

פרופיל עסקי בגוגל הוא כלי חינמי המאפשר לעסקים מקומיים להתאים אישית את המידע העסקי שלהם כפי שהוא מופיע בחיפוש בגוגל ובמפות גוגל. בעלי עסקים יכולים לפרסם שעות פעילות, את המוצרים והשירותים שלהם, לקבל הזמנות מקוונות ועוד. ניתן ליצור ולנהל פרופיל עסקי ישירות במפות גוגל או בחיפוש גוגל.

שלב 2: אימות בעלות על האתר

השלב הבא הוא אימות בעלות על האתר ב-Google Search Console. Search Console הוא כלי חזק של גוגל שעוזר לכם להבין טוב יותר איך האתר שלכם מבצע, מאפשר לכם למטב את נראות האתרים שלכם ומספק שירותים נוספים.

אימות האתר דרך Search Console חשוב כי הוא מבטיח שיש לכם שליטה על איך שהאתר שלכם מוצג בגוגל וגישה לנתונים רגישים של חיפוש בגוגל עבור האתר שלכם.

שלב 3: עדכון פאנל המידע של האתר בגוגל

לאחר שאומתם כנציגים רשמיים, תוכלו להתחבר לחשבון ה-Gmail המקושר לישות שאתם מייצגים ולעדכן את פרטי פאנל המידע של גוגל.

עדכון פרטים אלו גובר על המידע הזמין לציבור שגוגל מוצאת ומכניסה עבורכם באופן אוטומטי.

שלב 4: הוספת נתונים מובנים עבור תוצאות עשירות

תוצאות עשירות הן תוצאות חיפוש בגוגל שמספקות יותר מאשר קישור כחול רגיל. הן יכולות לכלול קרוסלות, תמונות או אלמנטים לא טקסטואליים אחרים. בתור משווק דיגיטלי, תרצו לוודא שהאתר שלכם זכאי לתוצאות עשירות כי זה עוזר לעסק שלכם להתבלט.

כדי לעזור לעסק שלכם להיות זכאי לתוצאות עשירות, עליכם להוסיף נתונים מובנים. נתונים מובנים הם פורמט סטנדרטי לספק מידע על עמוד ולסווג את תוכן העמוד. חשוב לציין שהוספת נתונים מובנים לא מבטיחה אוטומטית שתוצאות עשירות יתווספו לדף תוצאות החיפוש של העסק שלכם.

אתם יכולים ללמוד עוד על יצירת נתונים מובנים בקריאת המסמך ב-Google Search Central תחת הכותרת "Understand how structured data works".

לאחר שהוספתם נתונים מובנים, תוכלו לבדוק את דיוקם על ידי הכנסת כתובת ה-URL של האתר שלכם בדף הבדיקות של תוצאות עשירות של גוגל.

שלב 5: הדגשת דרכי התמיכה בלקוחות

ודאו שאתם כוללים דרכים בהן מבקרי האתר שלכם יכולים לגשת למידע מועיל או ליצור עמכם קשר לצורך תמיכה בלקוחות. אלו כוללות אך לא מוגבלות למספר טלפון וכתובת אימייל שלכם.

מסקנות

הצגת מידע מדויק על העסק שלכם עוזרת לכם להתבלט במהירות על ידי משתמשי מנוע החיפוש. לקבל תשומת לב עוזר לכוון את הקהל שלכם לאתר שלכם כדי לבצע פעולה רצויה, כמו רכישה.

קישורים חיצוניים

הסבר על פתיחת דף עיסקי בגוגל