ערכה מקיפה מבית ריטייל מדיה
תוכן העניינים
- פרק 1: מהו חיפוש בתשלום?
- פרק 2: כיצד להשתמש בחיפוש בתשלום
- פרק 3: כיצד פועל חיפוש בתשלום
- פרק 4: Google Ads אִסטרָטֶגִיָה
- פרק 5: מדידת הצלחתך
- פרק 6: מחשבה אחרונה
פרק ראשון - מבוא
מדריך זה נועד לספק לך מבוא בסיסי לחיפוש בתשלום והבנה בסיסית כיצד להשתמש בחיפוש בתשלום כדי למשוך יותר לידים ולקוחות
בשביל העסק שלך. נתחיל בהסבר מהו חיפוש בתשלום וכיצד הוא
שונה מחיפוש אורגני. לאחר מכן נדבר על הדרכים השונות שבהן אתה יכול להשתמש בחיפוש בתשלום, ולאחר מכן נדבר על האופן שבו פועל החיפוש בתשלום, קצת דיון על אסטרטגיית מסע הפרסום, ולבסוף, כיצד למדוד את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך עם מדדים
פרק ראשון - קמפיין בתשלום לעומת חיפוש אורגני
שיווק במנועי חיפוש (SEM) הוא מונח המשמש לתיאור הדרכים השונות לשיווק אתר אינטרנט באמצעות מנועי חיפוש, והוא כרוך גם באופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש וגם באסטרטגיות חיפוש בתשלום. חיפוש אורגני מבוסס על דירוגים טבעיים ללא תשלום שנקבעו על ידי אלגוריתמים של מנועי החיפוש, וניתן לבצע אופטימיזציה עם שיטות SEO שונות. לעומת זאת, בתשלום פירושו שאתה משלם עמלה כדי שהאתר שלך יוצג בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) כאשר מישהו מקליד מילות מפתח או ביטויים ספציפיים במנוע החיפוש.
ה-SERP יציג את המודעות שאתה יוצר כדי להפנות את הצופים לאתר שלך, והעמלה שאתה משלם מבוססת בדרך כלל על קליקים או צפיות במודעות אלו.
רישומים אורגניים ותשלום מופיעים שניהם במנוע החיפוש, אך הם מוצגים במיקומים שונים בעמוד. בעמוד הבא, תראה תרשים של דף תוצאות של מנוע חיפוש שמדגיש את מיקום הקישורים בתשלום לעומת תוצאות החיפוש האורגניות.
לפי נתוני ריטייל מדיה, רוב המחפשים – יותר מ-70% מהם – לוחצים על התוצאות האורגניות, בעוד שרק 30% צפויים ללחוץ על הקישורים בתשלום.
אז האם זה אומר שאתה לא צריך להתעסק בחיפוש בתשלום? לא, זה לא! חיפוש בתשלום הוא אפשרות מצוינת אם אתה לא מדורג טוב במנועי החיפוש עם חיפוש אורגני בלבד. זה
הוא כלי רב עוצמה ונכס בעל ערך לשיפור הנוכחות המקוונת של החברה שלך. אז בואו נצלול פנימה ונגלה כיצד חיפוש בתשלום יכול לעזור לעסק שלך
השאר פרטים וקבל הצעת מחיר לניהול קמפיינים.
כיצד להשתמש בחיפוש בתשלום
עכשיו שיש לך הבנה בסיסית של מה זה חיפוש בתשלום, בואו נדבר על איך כדאי להשתמש בו. שים לב לדגש על איך אתה צריך להשתמש בו, לא איך אתה יכול להשתמש בו. הסיבה להבחנה חשובה זו היא שלעתים קרובות מדי, חברות – עסקים קטנים במיוחד – חושבות שאם הן רק משלמות כדי להיות במנוע חיפוש, הן לא צריכות להשקיע זמן ומשאבים באופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לדרג גבוה יותר באופן אורגני. . חשוב להבהיר שחיפוש בתשלום אינו תחליף לכלום, אלא יש להשתמש בו כדי להשלים אסטרטגיות שיווק נכנסות אחרות. פרסום מקוון בתשלום לוקח הרבה זמן ומאמץ, הרבה משאבים והרבה ניהול, וזה משהו שאתה באמת צריך להשקיע בו.
בואו נסתכל על כמה מהדברים השימושיים שתוכלו לעשות עם חיפוש בתשלום. דפי נחיתה , מציאת מילות מפתח חדשות