Marketing סושיאל מדיה שיווק שיווק דיגיטלי

כיצד משווק מגביר את שיעור ההמרה של אתר מסחר אלקטרוני

כיצד משווק מגביר את שיעור ההמרה של אתר מסחר אלקטרוני

כיצד משווק מגביר את שיעור ההמרה של אתר מסחר אלקטרוני

ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים מודעים למוצר ושקלו אותו, השלב הבא במשפך השיווק הוא להמיר אותם ללקוחות משלמים. זהו השלב השלישי במשפך השיווק, ההמרה—התהליך של לגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע פעולה רצויה.

עבור חברת Lirio Cases הפיקטיבית שמייצרת נרתיקים מעור לטלפונים, הם רוצים שהלקוחות ירכשו את נרתיקי העור שלהם או מוצרים אחרים המבוססים על עור.

הנה כמה אסטרטגיות שיווק ש-Lirio Cases משתמשת בהן כדי לבצע המרה:

טפלו בעגלות נטושות

אחוז מהלקוחות של Lirio Cases מגיעים לדף הקופה הסופי ומזינים את כתובת הדוא"ל שלהם אך לא מבצעים את הרכישה. זה נקרא עגלה נטושה.

בעבר, Lirio Cases לא טיפלה בעגלות הנטושות. הם היו נותנים ללקוח לעזוב את האתר והעגלה הנטושה פשוט הייתה נעלמת. עכשיו הם מחליטים לטפל בעגלות אלה על ידי שליחת מייל מעקב. במייל המעקב, הם מזכירים ללקוח את המוצרים שהוא הכניס לעגלת הקניות הדיגיטלית שלו, אך לא רכש.

לא כל מיילי העגלה הנטושה ש-Lirio Cases שולחים מובילים לרכישה. עם זאת, חלק מהם כן. רכישות אלה מגדילות את שיעור ההמרה הכולל של דפי המוצרים.

בנוסף, Lirio Cases בוחנת את כל תהליך הקופה שלה כדי לקבוע אם יש אתגרים שמונעים מלקוחות פוטנציאליים להזמין, כמו יותר מדי שדות מידע למילוי. תהליך קופה פשוט יותר עשוי להוביל להפחתה באחוז העגלות הנטושות.

הוסיפו תמונות טובות יותר

בעוד של-Lirio Cases היו תמונות מוצר טובות, הן היו בנות מספר שנים. הם החליטו להשתמש בצלם מקצועי לצילום תמונות מוצר מעודכנות.

בנוסף לתמונות מוצר סטנדרטיות, Lirio Cases הוסיפו תמונות יחסיות יותר, הנקראות תמונות סגנון חיים. תמונות סגנון חיים אלו מראות אנשים שמשתמשים בנרתיקי הטלפון במצבים יומיומיים, כמו בבית, בעבודה ובחוץ. חשוב שתמונות סגנון החיים ייצגו את הגיוון של האנשים שיכולים להשתמש במוצר.

כדי להציג עוד יותר את התכונות של נרתיקי הטלפון, Lirio Cases שכרו גם מעצב גרפי ליצירת אנימציות קטנות. האנימציות מוצגות באתר ועוזרות להסביר את התכונות המיוחדות של נרתיקי הטלפון שלהם.

תמונות האיכות הגבוהה והאנימציות עוזרות לעודד לקוחות בשלב ההמרה במשפך לבצע פעולה ולבצע את הרכישה.

חזקו את התוכן הכתוב

בנוסף לתמונות החדשות, Lirio Cases מחליטים לשפר את התוכן הכתוב באתר שלהם. תוכן כתוב הוא חומר כתוב שמעודד לקוחות לרכוש מוצר או שירות.

בעבר, התוכן הכתוב תיאר רק את תכונות המוצר, מה שלא היה מאוד משכנע עבור הלקוחות. עכשיו, התוכן כולל אפיל רגשי, המסביר כיצד חיי הלקוח עשויים להיות שונים עם נרתיק העור של Lirio Cases. אפיל רגשי משכנע את הלקוח לדמיין איך הוא ירגיש בשימוש במוצר, מה שהופך את הסבירות שיבצע רכישה לגבוהה יותר.

העסק גם משפר את דף השאלות הנפוצות (FAQ) שלו כדי לכלול שאלות נפוצות שהם מקבלים במיילים. השאלות והתשובות החדשות, כמו כיצד לטפל בנרתיק העור, עוזרות להסיר חששות נפוצים של לקוחות פוטנציאליים לגבי המוצרים.

נסו ניסויי A/B

לאחר שיפור התמונות והתוכן הכתוב בדפי המוצר, Lirio Cases רוצים לבדוק את השינויים כדי לוודא שהם מובילים ליותר מכירות. הם גם רוצים לבדוק שינויים בדפי המוצר, כמו היכן למקם ביקורות מוצרים והמלצות על מוצרים נוספים.

כדי לבדוק את השינויים בעמודי האינטרנט, הם מריצים ניסויי A/B. ניסוי A/B הוא כאשר משווק משווה בין שתי גרסאות של עמוד אינטרנט כדי לקבוע איזה מהם יש את שיעור ההמרה הגבוה ביותר.

Lirio Cases בודקים כמה גרסאות של דפי המוצרים. הם קובעים את הגרסה היעילה ביותר ומגדילים את שיעור ההמרה שלהם ב-0.8%. השינויים מובילים לעלייה של 150,000 דולר בהכנסות השנתיות ממכירות כתוצאה מכמה שינויים בדפי המוצרים.

מסקנות מפתח

אסטרטגיות השיווק ש-Lirio Cases השתמשו בהן להגדלת שיעור ההמרה היו הוספת תמונות טובות יותר, חיזוק התוכן הכתוב באתר, ביצוע ניסויי A/B על שינויים בדפי המוצר וטיפול בעגלות נטושות. על ידי יישום האסטרטגיות שלהם, העסק הגדיל את שיעור ההמרה שלו ואת ההכנסות הכוללות.

Lirio Cases כעת הפכו לקוחות פוטנציאליים למודעים, בנו עניין במוצרים שלהם והפכו אותם ללקוחות משלמים. עכשיו, הם צריכים להפוך את הלקוחות הללו ללקוחות חוזרים ותומכים נאמנים במותג.