כיצד עסק יוצר מודעות למוצרים שלו
עסקים משתמשים באסטרטגיות שיווק כדי לבנות מודעות בקרב לקוחות פוטנציאליים. למדת שהשלב הראשון במשפך השיווק הוא שלב המודעות. בשלב זה, לקוחות פוטנציאליים מתחילים להכיר מוצר או שירות. הלקוחות אינם מכירים את המותג ואינם מחפשים את מוצריו או שירותיו. מכיוון שהלקוחות הפוטנציאליים אינם מודעים למותג, תפקיד העסק הוא להציג את מוצריו או שירותיו.
בקריאת מאמר זה תלמדו כיצד חברה פיקטיבית, Lirio Cases, יוצרת אסטרטגיית שיווק לבניית מודעות. Lirio Cases מייצרת נרתיקים מעור באיכות גבוהה לטלפונים ניידים. הם פועלים כבר כמה שנים. למרות שיש להם בסיס לקוחות גדל, הם היו רוצים להגיע לעוד יותר לקוחות המתעניינים במוצריהם.
הנה אסטרטגיות השיווק ש-Lirio Cases משתמשת בהן כדי לבנות מודעות בקרב לקוחות פוטנציאליים:
שיווק במנועי חיפוש (SEM)
בזמן שאתר האינטרנט של Lirio Cases מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל ובינג עבור מילות מפתח כמו "נרתיק עור לאייפון" או "נרתיק עור לאנדרואיד", הנראות שלהם נמצאת בתחתית הדף.
בנוסף לנוכחות האתר שלהם, הם גם רוצים להיות נוכחים עם פרסום בחלק העליון של עמוד תוצאות החיפוש. לכן, הם מחליטים ליצור ולפרסם מודעות חיפוש באמצעות Google Ads ו-Microsoft Advertising. מודעות אלה מאפשרות ל-Lirio Cases להעמיד את המותג שלהם בפני לקוחות המחפשים את מוצריהם. לדוגמה, כאשר מישהו מחפש אחד מהמוצרים שלהם, "נרתיק עור שחור לאייפון", המודעה שלהם בדרך כלל מופיעה עם מודעות אחרות בחלק העליון של מנוע החיפוש.
שיווק במדיה חברתית
Lirio Cases נמצאת בכמה פלטפורמות מדיה חברתית ויש להם עוקבים רבים באינסטגרם. הם בדרך כלל מפרסמים תמונות פשוטות של המוצרים שלהם. עם זאת, הם היו רוצים להגיע ללקוחות חדשים על ידי הפיכת התוכן באינסטגרם שלהם למידע מועיל יותר.
כדי לעשות זאת, הם מצלמים תמונות באיכות גבוהה עם נרתיקי העור שלהם יחד עם פריטים פופולריים אחרים כגון עטים, ארנקים ושעונים. שילוב אומנותי של נרתיקי הטלפון שלהם עם פריטים אחרים נותן ללקוחות חדשים סיבה לעקוב אחר החשבון שלהם: המלצות בסגנון ואופנה.
פרסום במדיה חברתית
בנוסף לפרסום פוסטים באיכות גבוהה באינסטגרם, Lirio Cases גם מפרסמת בפלטפורמות מדיה חברתית. כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, הם מטרגטים לקוחות בהתבסס על דמויות הלקוחות שהם יצרו בעבר. לתוכן המודעה, הם משתמשים מחדש בתמונות האיכותיות החדשות מחשבון האינסטגרם שלהם.
הפרסום במדיה החברתית מגיע ללקוחות חדשים וגם מגדיל את העוקבים שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם.
שיווק משפיענים
כדי להגדיל את הגעתם ללקוחות חדשים באינסטגרם, Lirio Cases מחליטה לשלם למשפיען עם כמות עוקבים גדולה לקדם את נרתיק העור החדש שלהם בפוסט. על ידי כך שמשפיען מקדם את Lirio Cases, עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים לומדים על המותג והמוצרים של Lirio Cases.
בפוסט האינסטגרם, המשפיען מעודד את העוקבים לבקר בחשבון האינסטגרם של Lirio Cases ומקדם הנחה של 15% על 200 הרכישות הבאות.
מסקנות מפתח
השילוב של שיווק במנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית, פרסום במדיה חברתית ושיווק משפיענים עוזר ל-Lirio Cases להגיע להרבה לקוחות פוטנציאליים חדשים. הגעה ללקוחות פוטנציאליים היא רק הצעד הראשון. לאחר ההיכרות הראשונית, עליהם כעת לבנות עניין ולשכנע את הלקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח משלם.
חשוב לזכור שכמשווק דיגיטלי, סביר שלא תיישם את כל האסטרטגיות האלה בבת אחת. סביר יותר שתבנה אסטרטגיה אחת בכל פעם. בנוסף, עסק קטן עד בינוני עשוי להתמקד רק בשתיים או שלוש מהאסטרטגיות הללו. בחברה גדולה יותר, משווקים דיגיטליים בדרך כלל מתמחים בסוג מסוים של שיווק, כמו שיווק במנועי חיפוש או שיווק במדיה חברתית.