גוגל קמפיינים

מבנה חשבון בגוגל אדס

המבנה של חשבונך בפועל ב-Google Ads הוא קריטי ליעילות והצלחת מסע החיפוש בתשלום שלך. אז יש לך את מילות המפתח שלך, יש לך את רשימת מילות המפתח שאתה קונה, ואז יש לך את המודעה שברצונך להציג כאשר מישהו מקליד אחת ממילות המפתח הללו. כעת, נניח שברצונך לקבץ יחד את מילות המפתח שעבורן תרצה להציג את המודעה שלך, כך שתוכל ליצור עותק מודעה רלוונטי ביותר עבור מילות המפתח הללו ולהגדיל את הסבירות שהמחפשים ילחצו עליהן.

תוכל לעשות זאת על ידי יצירת קיבוץ של מילות מפתח קשורות במה שנקרא "קבוצת מודעות". לדוגמה, נניח שאתה ממקד למונחים כמו "נעלי טניס", "נעלי הטניס הטובות ביותר" ו"נעליים לטניס".
אתה יכול ליצור קבוצת מודעות "נעלי טניס", לשים את מילות המפתח האלה בקבוצת המודעות וליצור מודעה שממוקדת באופן הדוק למילות המפתח האלה. אם החברה שלך מוכרת גם סוגים אחרים של נעליים, הגדר קבוצות מודעות נוספות, אולי עבור "נעלי הליכה" או "נעלי ריצה".

נניח שהחברה שלך מוכרת גם חולצות. גוגל מאפשרת לך לבנות את החשבון שלך גם ברמה אחת נוספת, וזה על ידי "מסע פרסום". אז אתה יכול לקחת את כל קבוצות המודעות שלי לנעליים ולשים אותן במסע פרסום "נעליים", ולאחר מכן ליצור מסע פרסום נוסף עבור "חולצות", עם קבוצות מודעות, מילות מפתח ומודעות משלו.

חשוב שתבנה את חשבונך כך שמילות המפתח שלך ועותק המודעה שלך יהיו שזורים זה בזה. לאחר מכן תוכל להשתמש בקבוצות המודעות שלך ובמסעות הפרסום שלך כדי לשמור אותן מסודרות בצורה יפה ומאורגנת טוב יותר.

צור קשר לקבלת הצעת מחיר לניהול מודעות גוגל

Enter the Captcha

Leave a comment