Enter the Captcha
מילון מונחים שיווקיים

מילון מונחים שיווקיים

A/B testing

שיטת בדיקה שבה משווים שתי גרסאות של תוכן עם משתנה אחד שונה כדי לקבוע איזו מבין השתיים מניבה תוצאות טובות יותר (A/B testing)

Abandoned cart

כאשר לקוח פוטנציאלי מוסיף פריט לעגלת הקניות שלו אך אינו משלים את הרכישה (Abandoned cart)

Awareness stage

השלב הראשון במשפך השיווק, כאשר לקוח פוטנציאלי מודע לראשונה למוצר או לשירות (Awareness stage)

Consideration stage

השלב השני במשפך השיווק, כאשר מתעורר עניין בקרב הלקוח הפוטנציאלי במוצר או בשירות (Consideration stage)

Content marketing

טכניקת שיווק המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך (Content marketing)

Conversion rate

אחוז המשתמשים או המבקרים באתר שלוקחים פעולה רצויה (Conversion rate)

Conversion stage

השלב השלישי במשפך השיווק, שבו משווקים מממשים את העניין שכבר התעורר בקרב הלקוחות (Conversion stage)

Copy

כל חומר כתוב שמעודד לקוח לרכוש מוצר או שירות (Copy)

Customer persona

ייצוג של קבוצת אנשים דומים בקהל היעד הרצוי (Customer persona)

Customer persona barrier

מה מונע מהלקוח להשיג את מטרתו (Customer persona barrier)

Customer persona goal

מה הלקוח רוצה להשיג (Customer persona goal)

Demographics

מידע ספציפי על הלקוח, כמו גיל, זהות מגדרית, הכנסה, גודל משפחה, מקצוע, השכלה ומיקום (Demographics)

Display ad

פורמט פרסומת חזותי המוצג באתרים או באפליקציות (Display ad)

Email marketing

שליחת הודעות לרשימת מנויים קיימת כדי לשתף מידע, להניע מכירות או ליצור קהילה (Email marketing)

Influencer marketing

שיתוף פעולה בין מותג לבין משפיען מקוון כדי לשווק מוצר או שירות (Influencer marketing)

Loyalty stage

השלב הרביעי במשפך השיווק, שבו לקוחות הופכים ללקוחות חוזרים ותומכים במותג (Loyalty stage)

Remarketing ad

פרסומת שמועברת לרוכשים קודמים, מנויים או מבקרים באתר או במדיה החברתית של המותג (Remarketing ad)

Search engine marketing (SEM)

הגברת הנראות של אתר בעמוד תוצאות של מנוע חיפוש באמצעות פרסום בתשלום (Search engine marketing)

Search engine optimization (SEO)

תהליך הגברת הנראות של דפי אתר במנועי חיפוש כדי למשוך יותר תנועה רלוונטית (Search engine optimization)

Social media marketing

תהליך יצירת תוכן עבור פלטפורמות מדיה חברתית שונות כדי להניע מעורבות ולקדם עסק או מוצר (Social media marketing)

Social share

כאשר לקוח משתף מוצר או שירות עם העוקבים שלו במדיה החברתית (Social share)

Strategy

תוכנית להשגת מטרה שיווקית (Strategy)

Tactic

פעולה שמשווק מבצע כדי לגרום למטרה שיווקית להתממש (Tactic)

Unique selling proposition (USP)

הסבר מדוע מוצר או שירות טובים יותר מהמתחרים (Unique selling proposition)

Webinar

מצגת, בדרך כלל חינוכית, שניתנת באינטרנט (Webinar)

Enter the Captcha
מילון מונחים שיווקיים

מילון מונחים שיווקיים

A/B testing

שיטת בדיקה שבה משווים שתי גרסאות של תוכן עם משתנה אחד שונה כדי לקבוע איזו מבין השתיים מניבה תוצאות טובות יותר (A/B testing)

Abandoned cart

כאשר לקוח פוטנציאלי מוסיף פריט לעגלת הקניות שלו אך אינו משלים את הרכישה (Abandoned cart)

Awareness stage

השלב הראשון במשפך השיווק, כאשר לקוח פוטנציאלי מודע לראשונה למוצר או לשירות (Awareness stage)

Consideration stage

השלב השני במשפך השיווק, כאשר מתעורר עניין בקרב הלקוח הפוטנציאלי במוצר או בשירות (Consideration stage)

Content marketing

טכניקת שיווק המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך (Content marketing)

Conversion rate

אחוז המשתמשים או המבקרים באתר שלוקחים פעולה רצויה (Conversion rate)

Conversion stage

השלב השלישי במשפך השיווק, שבו משווקים מממשים את העניין שכבר התעורר בקרב הלקוחות (Conversion stage)

Copy

כל חומר כתוב שמעודד לקוח לרכוש מוצר או שירות (Copy)

Customer persona

ייצוג של קבוצת אנשים דומים בקהל היעד הרצוי (Customer persona)

Customer persona barrier

מה מונע מהלקוח להשיג את מטרתו (Customer persona barrier)

Customer persona goal

מה הלקוח רוצה להשיג (Customer persona goal)

Demographics

מידע ספציפי על הלקוח, כמו גיל, זהות מגדרית, הכנסה, גודל משפחה, מקצוע, השכלה ומיקום (Demographics)

Display ad

פורמט פרסומת חזותי המוצג באתרים או באפליקציות (Display ad)

Email marketing

שליחת הודעות לרשימת מנויים קיימת כדי לשתף מידע, להניע מכירות או ליצור קהילה (Email marketing)

Influencer marketing

שיתוף פעולה בין מותג לבין משפיען מקוון כדי לשווק מוצר או שירות (Influencer marketing)

Loyalty stage

השלב הרביעי במשפך השיווק, שבו לקוחות הופכים ללקוחות חוזרים ותומכים במותג (Loyalty stage)

Remarketing ad

פרסומת שמועברת לרוכשים קודמים, מנויים או מבקרים באתר או במדיה החברתית של המותג (Remarketing ad)

Search engine marketing (SEM)

הגברת הנראות של אתר בעמוד תוצאות של מנוע חיפוש באמצעות פרסום בתשלום (Search engine marketing)

Search engine optimization (SEO)

תהליך הגברת הנראות של דפי אתר במנועי חיפוש כדי למשוך יותר תנועה רלוונטית (Search engine optimization)

Social media marketing

תהליך יצירת תוכן עבור פלטפורמות מדיה חברתית שונות כדי להניע מעורבות ולקדם עסק או מוצר (Social media marketing)

Social share

כאשר לקוח משתף מוצר או שירות עם העוקבים שלו במדיה החברתית (Social share)

Strategy

תוכנית להשגת מטרה שיווקית (Strategy)

Tactic

פעולה שמשווק מבצע כדי לגרום למטרה שיווקית להתממש (Tactic)

Unique selling proposition (USP)

הסבר מדוע מוצר או שירות טובים יותר מהמתחרים (Unique selling proposition)

Webinar

מצגת, בדרך כלל חינוכית, שניתנת באינטרנט (Webinar)