ישנם שלושה מרכיבים עיקריים במסע פרסום בתשלום לחיפוש: מילות מפתח, מודעות ודפי נחיתה. אתה מתחיל בכך שאתה נותן לגוגל רשימה של מילות מפתח, שאומר לגוגל להציג את המודעות שלך בדף התוצאות כאשר אנשים מחפשים את מילות המפתח הללו. לאחר מכן אתה מעצב את המודעות שלך כך שיוצגו עבור מילות מפתח אלו, והמטרה שלך היא להפוך אותן לרלוונטיות מספיק לשאילתת החיפוש והן מספיק אטרקטיביות כדי לגרום למחפשים ללחוץ עליהן. לאחר מכן, כאשר צופים לוחצים על המודעות שלך, המודעות מפנים אותם לדפי הנחיתה שלך. המטרה של דפי הנחיתה שלך היא לגרום למבקר להמיר בדרך כלשהי – על ידי קניית המוצר שלך,הורדת הצעה וכו'. אז חיפוש בתשלום מסתכם באמת בניהול, התאמה ואופטימיזציה של שלושת הדברים האלה.
צור קשר לקבלת ייעות בחינם לניהול קמפיינים
Related Posts
אסטרטגיות הצעת מחיר ב-Google Ads אסטרטגיות הצעת מחיר ב-Google Ads כל קמפיין ב-Google Ads...
סוגי פרסומות ב-Google Ads סוגי פרסומות ב-Google Ads אולי אתם תוהים, איך נראות פרסומות...