SEO שיווק דיגיטלי

מנועי חיפוש מסורתיים

מנועי חיפוש מסורתיים

מנועי חיפוש מסורתיים

בבלוג קודם, למדתם שמנוע חיפוש הוא אתר אינטרנט שבו משתמשים יכולים להזין שאילתות חיפוש ולקבל תוצאות המבוססות על מילות מפתח מסוימות. באופן מסורתי, כאשר משתמש מזין ומחפש שאילתה במנוע חיפוש כמו גוגל, הוא מקבל מגוון קישורים קשורים לבחירה. מנועי החיפוש הבאים מציעים מבנה חיפוש דומה לגוגל.

Yahoo! Search ו-Bing

בדומה ליצירת גוגל בשנת 1995, חברת שירותי האינטרנט האמריקאית Yahoo! יצרה את מנוע החיפוש Yahoo Search כמוצר הדגל שלה.

מאז, החברה עברה לעסוק בתחומים אחרים. בשנת 2009, Yahoo! הכריזה שמנוע החיפוש של האתר שלה יופעל כעת על ידי Bing, מנוע חיפוש שנוצר על ידי תאגיד הטכנולוגיה Microsoft. כעת, פלטפורמת החיפוש המיועדת למשתמשים נקראת Microsoft Bing, בעוד שהחלק האחורי של השיווק הדיגיטלי נקרא Microsoft Advertising. Microsoft Advertising כוללת תכונות דומות ל-Google Ads והיא מנוע החיפוש השני בגודלו לפרסום עליו.

DuckDuckGo

DuckDuckGo הוא מנוע חיפוש באינטרנט שהושק בשנת 2008. אחד המאפיינים המייחדים של DuckDuckGo הוא מחויבותו לספק למשתמשים דפי תוצאות חיפוש (SERPs) ללא סינון, על ידי כך שהוא אינו משלב מידע על הפרט מעבר לשאילתה המסוימת שהוזנה. בכך, מנוע החיפוש נמנע מאיסוף מידע פרטי על המשתמשים. המודעות ב-DuckDuckGo מסופקות על ידי Microsoft Advertising.

Baidu (סין)

Baidu, בבעלות חברה טכנולוגית רב-לאומית בעלת אותו שם, הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בסין ומחזיק בנתח שוק של 76.05% בשוק מנועי החיפוש בסין.

מסקנה

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, מנועי חיפוש הם הכרחיים כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע, התוכן והמוצרים שהם מחפשים. כמשווק דיגיטלי, מודעות למנועי חיפוש נוספים יכולה להוביל אתכם לקהלים נוספים ולהזדמנויות נוספות להשיג את המטרות שלכם.