SEO

ניהול קישורי כותרת וקטעי מידע

ניהול קישורי כותרת וקטעי מידע

ניהול קישורי כותרת וקטעי מידע

כשאתם מזינים שאילתה במנוע חיפוש, אתם נתקלים במגוון תוצאות בדפי תוצאות החיפוש (SERPs). לרוב מנועי החיפוש יש מבנה תוצאות דומה. התוצאות בדרך כלל מכילות קישור כותרת מודגש (כותרת התוצאה שמקשרת לדף אינטרנט) מעל קטע מידע (תיאור או סיכום התוצאה).

קישורי כותרת וקטעים בחיפוש בגוגל

כפי שלמדתם קודם, גוגל מייצרת אוטומטית את התוצאות הללו בהתבסס על אלמנט כותרת הדף ותיאור המטא או קטע רלוונטי מהטקסט הגלוי בדף. כתזכורת, אלמנט כותרת הדף מספק למשתמשים ולמנועי החיפוש נושא לדף. תיאור המטא מספק למנועי החיפוש סיכום של מה הדף עוסק בו.

כותרות וקטעים בקוד מקור

קריאה זו מספקת מספר המלצות לניהול קישורי כותרת וקטעי מידע כדי לסייע לכם ללכוד את הקהל הרצוי שלכם.

השפעה על קישורי הכותרת

קישורי כותרת מספקים למשתמשים תובנות מהירות לגבי התוכן של התוצאה ולמה הוא רלוונטי לשאילתם. הם לעיתים קרובות החלק הראשי של המידע שאנשים משתמשים בו כדי להחליט על איזה תוצאה ללחוץ.

גוגל יוצרת קישורי כותרת הן מתוכן דף אינטרנט והן מהפניות אליו המופיעות ברשת. בעוד שגוגל קובעת אוטומטית את קישורי הכותרת, אתם יכולים להשפיע עליהם ולהגביר את האפקטיביות שלהם על ידי מעקב אחר ההמלצות הבאות:

  • עשו:
    • תארו במדויק את תוכן כל דף בכותרת הדף.
    • כתבו כותרות תיאוריות אך תמציתיות.
    • ודאו שהכותרות קוראות בצורה טבעית.
    • צרו כותרות ייחודיות לכל דף.
    • תנו לכותרת העיקרית של כל דף בולטות וחשיבות ויזואלית.
  • אל תעשו:
    • השתמשו בטקסט בכותרות שאין לו קשר לתוכן הדף.
    • השתמשו בטקסט ברירת מחדל או מעורפל בכותרות, כמו "דף הבית", "דף חדש 1".
    • השתמשו בכותרת אחת בכל אלמנטי הכותרות באתר.
    • עשו את הכותרות ארוכות מדי או מסורבלות.
    • השתמשו בטקסט חוזר או תבניתי בכותרות.
    • תמלאו את הכותרות במילות מפתח מיותרות או מוגזמות.

ניהול קטעי מידע באמצעות יצירת תיאורי מטא איכותיים

גוגל לעיתים משתמשת בתיאור המטא מדף אינטרנט כדי ליצור קטע מידע בתוצאות החיפוש. תיאור מטא מיידע ומעניין את המשתמשים עם סיכום קצר ורלוונטי של מה שהדף עוסק בו. הוא יכול לסייע לשכנע את המשתמש שהדף הוא בדיוק מה שהם מחפשים. עקבו אחר ההמלצות הבאות כדי לכתוב תיאורי מטא אפקטיביים:

  • עשו:
    • סכמו בצורה מדויקת את תוכן הדף.
    • הכלילו את כל המידע שהמשתמשים זקוקים לו כדי לקבוע האם הדף יהיה שימושי ורלוונטי עבורם.
    • צרו תיאורים ייחודיים לכל דף באתר שלכם.
  • אל תעשו:
    • כתבו תיאור מטא שאין לו קשר לתוכן הדף.
    • השתמשו בתיאורים גנריים כמו "זהו דף אינטרנט" או "דף על בגדי נשים".
    • מלאו את התיאור ביותר מדי מילות מפתח.
    • העתיקו והדביקו את כל תוכן הדף בתיאור המטא.
    • השתמשו בתיאור מטא יחיד בכל דפי האתר.

מסקנה

קישורי כותרת וקטעי מידע אפקטיביים יכולים לעודד אנשים ללחוץ על הקישור לדף האינטרנט שלכם. כשאתם עוקבים אחר ההמלצות שתוארו בקריאה זו וניגשים ליצירת אלמנטים של כותרות ותיאורי מטא בצורה מתחשבת, אתם יכולים לסייע בקידום המותג שלכם.