כשזה מגיע למועד הצגת המודעה שלך, אינך רוצה רק לבחור קבוצה מסוימת של מילות מפתח ולהציג את המודעה רק כאשר מילות המפתח הללו מוזנות במנוע החיפוש. מכיוון שיש אינסוף דרכים בהן אנשים יכולים לחפש מונח אחד, לגוגל יש שלושה סוגי התאמה של מילות מפתח שבהם תוכל להשתמש כדי לתת להם הנחיות ספציפיות יותר מתי להציג את המודעות שלך. אלה הם: התאמה מדויקת, התאמה לביטוי והתאמה רחבה
נניח, למשל, מישהו מחפש את המונח "נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש". מילת מפתח שהוגדרה להתאמה מדויקת תציג את המודעה שלך רק אם מונח החיפוש כולל מילת מפתח מדויקת זו, או גרסה קרובה מאוד. אז, למשל, אם יש לי את מילת המפתח "נעלי טניס אדומות לגברים" בהתאמה מדויקת, ומישהו מחפש "נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש", ייתכן שהמודעה שלי לא תוצג, מכיוון שהיו מילים אחרות כלולה, מה שהופך אותה לא התאמה מדויקת. מילות מפתח בהתאמה מדויקת מוקפות בסוגריים, כגון:
[נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש]
מילת מפתח שהוגדרה להתאמה לביטוי תציג את המודעה שלך אם מונח החיפוש מכיל אותו סדר של המילים, אך הוא יכול להכיל גם מילים נוספות. אז אם יש לי את מילת המפתח "נעלי טניס אדומות לגברים" בהתאמה לביטוי ומישהו יחפש "נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש", המודעה שלי תופיע. עם זאת, אם הם מחפשים "נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש", זה לא יופיע. מילות מפתח בהתאמה לביטוי מוקפות במרכאות, כגון:
"נעלי טניס לגברים"
לבסוף, מילת מפתח שהוגדרה להתאמה רחבה מציגה את המודעה שלך כאשר מונח החיפוש מכיל שילוב כלשהו או שילוב כלשהו של המילים במילת המפתח שלך, בכל סדר. המודעה שלך יכולה להופיע גם עבור וריאציות אחרות של המילים, כגון צורות יחיד/רבים, מילים נרדפות וכו'. אם יש לי את מילת המפתח "נעלי טניס אדומות לגברים" בהתאמה רחבה, המודעה שלי עשויה להופיע עבור "גברים אדומים".
נעלי טניס עם סקוטש", "נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש", "נעליים אדומות לנשים" וכן הלאה. מילות מפתח אלו אינן מוקפות בשום דבר, והן פשוט יישארו כ:
נעלי סקוטש לגברים
בנוסף, Google מאפשרת לך להגדיר מילות מפתח לסוג התאמה שלילי כדי לעזור לחדד את אסטרטגיית מילות המפתח שלך. זה מאפשר לך להימנע מהצגת המודעה שלך בעת הזנת מונח חיפוש נתון. לדוגמה, אם אני מגדיר את מילת המפתח "משומש" להתאמה שלילית, המודעה שלי לא תוצג עבור אף חיפוש שמכיל את המילה הזו, כגון "נעלי טניס משומשות". לפני מילות מפתח בהתאמה שלילית יש סימן מינוס, כגון: