סוגי קמפיינים בדוא"ל
כמשווק דיגיטלי, תיתקל בעשרות סוגי קמפיינים בדוא"ל שמגיעים למטרות שונות עבור החברה שלך. הדרך בה תגדיר ותיקרא להם עשויה להשתנות מארגון לארגון. עם זאת, קריאה זו תציג לך את הסוגים המרכזיים של קמפיינים בדוא"ל ומה הם משיגים. בחומרים מאוחרים יותר, תלמד לעומק על כל סוג של דוא"ל.
יישומים בחיים האמיתיים
כאשר תלווה אותך דרך סוגי הקמפיינים השונים בדוא"ל, חשוב על הדוא"לים שקיבלת לאחרונה או בעבר. שקול מה השולח ניסה להשיג בכך ששלח לך דוא"ל. האם זה הצליח? למה או למה לא?
הערה: חלק גדול מהשיווק בדוא"ל הוא בדיקת טקטיקות שונות כדי ללמוד מה עובד ומה לא. ייתכן שתשתמש בכל או רק בכמה מהסוגים של הדוא"לים למטה, בהתאם למה שהכי אפקטיבי לקהל שלך ולמטרות השיווק שלך.
סוגי קמפיינים בדוא"ל
הבאים הם הסוגים הנפוצים ביותר של קמפיינים בדוא"ל:
דוא"לי רכישה
דוא"לי רכישה נשלחים כדי לרכוש לקוחות חדשים לפני שהם מתחילים לשקול את המותג. דוא"לי רכישה נופלים לתוך חלק המודעות של משפך השיווק כי הם מעוררים מעורבות של לקוחות פוטנציאליים. בדרך כלל, דוא"ל רכישה מספק משהו בחינם כמו מדריך להורדה, ניסיון חינם או חומר לימודי אחר.
דוא"לי קבלת פנים
דוא"לי קבלת פנים נשלחים ללקוחות או מנויים חדשים. דוא"ל קבלת הפנים נמצא בדרך כלל בתוך שלב ההתלבטות של משפך השיווק כי הוא מעודד מעורבות עמוקה יותר ופעולות ספציפיות.
ניוזלטרים
ניוזלטרים נשלחים למנויים באופן קבוע. הם מכילים חדשות ותוכן מידע רלוונטי לחברה ומעניין למנויים. ניוזלטרים הם קמפיינים רב-תכליתיים כי הם יכולים ליפול לתוך מספר שלבים של המשפך. ניוזלטרים מתאימים לשלב ההתלבטות כאשר לקוחות פוטנציאליים מתחילים להכיר את המותג שלך. הם חלק משלב ההמרה כאשר לקוחות החליטו שהם אוהבים את המותג שלך ורוצים לתמוך בו, והם מתאימים לשלב הנאמנות כאשר לקוחות חוזרים לעוד מוצרים ותוכן.
דוא"לי קידום מכירות
דוא"לי קידום מכירות נשלחים כדי ליידע מנויים על מוצרים או שירותים חדשים או קיימים. דוא"לי קידום מכירות נופלים בדרך כלל לתוך שלבי ההתלבטות והנאמנות של משפך השיווק כי הם מעודדים מנויים לבצע פעולה כלשהי.
דוא"לי שימור
דוא"לי שימור נשלחים ללקוח קיים במטרה לשמור עליו כלקוח. סוג זה של קמפיין מתאים לחלק הנאמנות של המשפך.
מסקנות מפתח
למרות שסוגי הדוא"לים הנפוצים האלה הם אמינים על ידי מומחי התעשייה, עדיין תצטרך לבדוק טקטיקות שונות כדי לקבוע אילו סוגים המנויים שלך מגיבים אליהם ביותר. שקול את מה שלמדת כאן, אבל וודא להיות גמיש כאשר משהו לא עובד.