פרסום תצוגה

פרסום תצוגה

המטרה של קריאה זו היא להכיר לכם סוג נפוץ של פרסום: פרסום תצוגה. פרסום תצוגה משמש מיליוני חברות ברחבי העולם בשל יעילותו.

מהו פרסום תצוגה?

מודעות תצוגה הן פורמטים ויזואליים של מודעות המוצבות בעמודי אינטרנט או אפליקציות. מודעות תצוגה כוללות תמונות, טקסט, וידאו או קובצי GIF שמוגשים לרשתות תצוגה ומוצבים מול הקהל האידיאלי שלכם כדי לקדם את המותג, השירות או המוצר שלכם.

רשת תצוגה היא קבוצה של אתרים, סרטונים ואפליקציות שבהם המודעות שלכם יכולות להופיע. חלק מרשתות התצוגה עשויות לכלול עד שני מיליון אתרים. רשתות תצוגה מאפשרות למשווקים למקד את המודעות לקהלים, הקשרים, מיקומים ועוד. דוגמאות לרשתות תצוגה כוללות את Google Display Network, Taboola ו-Criteo. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות, ואנו ממליצים לכם לחקור כמה שיותר כדי לקבוע מה הכי מתאים לחברה שלכם.

בנוסף, ישנם חילופי מודעות, שהם שווקים דיגיטליים שבהם קונים ומוכרים נפגשים ונכנסים לתהליך הצעת מחיר בזמן אמת כדי לקנות ולמכור שטחי פרסום. חילופי מודעות מושכים מלאי מודעות ממספר מפרסמים ורשתות תצוגה. סוכנויות ומפרסמים מציעים בדרך כלל הצעות על הופעות מחילופי מודעות באמצעות כלי שנקרא פלטפורמת צד ביקוש. דוגמאות לחילופי מודעות כוללים את Xandr, OpenX, Magnite, Pubmatic ו-Google Ad Manager.

סוגי מודעות תצוגה

מודעות תמונה הן קובצי JPG, PNG או GIF מונפשים סטטיים שמופיעים באתרים. הגעה ללקוחות דרך חזות היא גישה יעילה כי המשתמשים יכולים לראות את השימושיות של המוצר שלכם.

מודעות טקסט הן מודעות כלליות שמופיעות באתרים כטקסט בלבד. אלו לא המודעות הדינמיות ביותר, שכן הן כוללות רק טקסט.

מודעות רספונסיביות מתאימות אוטומטית את הגודל והפורמט שלהן כדי להתאים לשטח הזמין סביבן. הגמישות והיכולת של מודעות רספונסיביות הופכות אותן לפופולריות מאוד. הן יכולות גם להופיע כמודעות מקומיות, כלומר הן מעוצבות ומפורמטרות להיראות כחלק טבעי מתוכן האתר.

מודעות קידום אפליקציות הן מודעות שמניעות הורדות אפליקציות ומעורבות משתמשים על ידי כך שהן גורמות למשתמשים להוריד אפליקציות. מודעות קידום אפליקציות מצוינות כי כאשר לוחצים עליהן, הן שולחות את המשתמשים ישירות לחנות האפליקציות להוריד בקלות את האפליקציה שהחברה שלכם רוצה שהם יורידו. מודעות אלו יופיעו רק במכשירים התואמים לתוכן שלכם.

כיצד מודעות תצוגה משתלבות במשפך השיווקי?

כאשר אתם יוצרים קמפיינים שיווקיים דיגיטליים ושואפים להכיר את החברה שלכם וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, אתם עשויים לבחור להשתמש במודעות תצוגה כדי להבטיח אסטרטגיית שיווק יעילה ומוצלחת. בגוגל, מודעות תצוגה מועסקות במהלך שלבי המודעות והשיקול במשפך השיווקי בשל הפוטנציאל להניע מודעות ולהגדיל את בסיס הלקוחות. עם זאת, אנו משתמשים במודעות תצוגה גם בשלב המתקדם יותר של המשפך לרימרקטינג. רימרקטינג מציג מודעות ממומנות ללקוחות שביקרו באתר שלכם או בפרופיל הרשתות החברתיות שלכם. זה עוזר להגדיל המרות ולשמור על לקוחות נאמנים.