גוגל קמפיינים

ציון איכות למודעה בגוגל

בעוד שהצעת המחיר שלך ממלאת תפקיד גדול בקביעה אם המודעה שלך מוצגת עבור מילת מפתח נתונה או לא, Google משתמשת גם במשהו שנקרא "ציון איכות" בקבלת החלטה זו. ציון האיכות הוא אלגוריתם שמקנה ציון של כל אחת מהמודעות שלך לרלוונטיות – הוא בוחן עד כמה מילת המפתח שלך קשורה למודעה שלך ועד כמה המודעה שלך קשורה לתוכן הדף שלך כדי להבטיח שאינך קונה מילות מפתח ומפנה תנועה לדפים לא רלוונטיים

המניע של גוגל לכלול ציון איכות הוא לספק חווית משתמש אופטימלית למחפשים שלהם. פעם מיקום המודעה נקבע רק על ידי הצעות מחיר, אבל אז מישהו יכול היה להציע בקלות על "מברשות שיניים" כשהם באמת מוכרים מכסחות דשא.
גוגל הציגה ציון איכות כדי לוודא שהמודעות שהן מציגות תמיד רלוונטיות למונחי החיפוש, וכדי לשמור על המפרסמים שלהן.

אז איך זה עובד? ציון האיכות הוא בסולם של 1 עד 10, כאשר 1 הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-10 הוא הגבוה ביותר. המשמעות היא שאם המתחרה שלך מגיש הצעות למילת מפתח ב-$5 וציון איכות של 4, ואתה מציע על אותה מילת מפתח ב-$3 בלבד אבל יש לך ציון איכות של 7, Google עשויה לתת לך את המיקום העליון עבור המחיר שאתה מציע כי המודעה שלך רלוונטית יותר. הגיוני יותר להציג את המודעה שלך מכיוון שהרלוונטיות הגבוהה יותר שלה מגדילה את הסיכוי שהצופים ילחצו עליה, מה שעדיף לגוגל, למחפשים שלה ולמפרסמים שלה

ציון האיכות יכול גם לעזור לך לקבוע אילו מילות מפתח הן חסכוניות עבורך לשימוש. נניח, למשל, שיש לך אתר בנושא טיפים לכושר ואתה מציע על מילת המפתח "תזונה". אם אתה מגלה שיש לך ציון איכות נמוך, זה עשוי להצביע על כך שהתוכן באתר שלך אינו רלוונטי מספיק כדי להתחרות במרחב הזה, וזה לא ערוץ חסכוני עבורך. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לייעל את בחירת מילות המפתח שלך

אם אתה רוצה להגדיר את עצמך למסע פרסום מוצלח של PPC, הראה לגוגל כמה הדוקים אתה יכול ליצור את הקשרים בין מילות המפתח שאתה מציע עליהן, עותק המודעה שאתה מציג ודפי הנחיתה שאליהם אתה מפנה. נדון באסטרטגיה לאופטימיזציה של כל אחד מאלה בסעיף הבא. אם אתה יכול לעשות את זה, גוגל תראה שאתה באמת יודע מה אתה עושה, ויש סיכוי גבוה יותר שהם ישימו את המודעה שלך במיקום העליון הזה תמורת הסכום המינימלי ביותר האפשרי

צור קשר לקבלת הצעת מחיר לניהול קמפיינים

Enter the Captcha

Leave a comment