אימייל מרקטינג סושיאל מדיה שיווק שיווק דיגיטלי

שיקול: אסטרטגיות לבניית עניין במוצר או בשירות שלך

בניית שקילה למוצרים

עכשיו יש לך לקוחות פוטנציאליים שמודעים למותג ולמה שהוא מספק. עם זאת, הם עדיין לא מוכנים לרכוש. אז מה עושים עכשיו? בונים שקילה. בשלב השקילה במשפך השיווק, בונים עניין במוצר או בשירות שלך. הלקוח הפוטנציאלי כבר יודע על המוצר או השירות, ועכשיו הוא מוכן ללמוד עוד.

חשוב לזכור שהאסטרטגיות שדנו בהן בסרטון הקודם עדיין חלות בשלב השקילה. לדוגמה, שיווק במדיה חברתית עוזר לבנות שקילה. גם שיווק תוכן עושה זאת. ההבדל בין שלב המודעות לשלב השקילה הוא סוג אסטרטגיית השיווק שאתה מיישם. לדוגמה, התוכן לשלב השקילה עשוי להיות מעמיק ומשכנע יותר, כמו מחקר מקרה. היעד של הפרסומות יהיה גם שונה. מבקרים קודמים יופנו.

הנה כמה אסטרטגיות שיווק וטקטיקות לבניית שקילה:

הצעת מכירה ייחודית (USP)

הצעת מכירה ייחודית, המכונה גם USP, מסבירה מדוע מוצר או שירות טובים יותר מהתחרות. לאחר שהלקוח הפוטנציאלי מודע למוצר או לשירות, ודא שה- USP ברור ומוחזר לעיתים קרובות.

המלצות

המלצות הן כאשר לקוחות מספקים את החוויה שלהם עם מוצר או שירות. המלצה מעוצבת היטב יכולה לבנות אמון בלקוח הפוטנציאלי. הם מדמיינים את עצמם כלקוח שחווה חוויה נהדרת והבעיה שלו נפתרה. המלצות יכולות להיות כתובות, באודיו או בוידאו.

מחקרי מקרה

מחקרי מקרה דומים להמלצות, פרט לכך שהם בדרך כלל מעמיקים יותר. הם לרוב בפורמט כתוב. עסק עם פרויקטים שנמשכים מספר חודשים עשוי להשתמש במחקר מקרה כדי להסביר את ההתקדמות שלו. מחקר מקרה מעמיק בונה אמון בלקוח הפוטנציאלי.

מודעות רימרקטינג

מודעות רימרקטינג הן פרסומות שמועברות לרוכשים קודמים, מנויים או מבקרים באתר או במדיה החברתית של המותג. סוגי מודעות אלו נפוצים במסחר אלקטרוני. סביר להניח שחוויתם רימרקטינג של מודעות. לדוגמה, אולי צפית בזוג נעליים באתר ואחר כך ראית מודעות לאותן נעליים מופיעות באתרים או אפליקציות אחרות שביקרת בהם. זהו רימרקטינג. תלמד עוד על טקטיקה זו בקורס מאוחר יותר.

וובינרים

וובינרים הם מצגות, בדרך כלל חינוכיות, הניתנות באינטרנט. הם דרך נהדרת גם לחנך לקוחות פוטנציאליים וגם לקדם את המוצר או השירות שלך. אחד האתגרים בוובינרים הוא לגרום לאנשים להשתתף. אתה רוצה לוודא שאתה מספק משהו מפתה ובעל ערך ללקוחות שלך.

שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל הוא כאשר אתה שולח מיילים פרסומיים או חינוכיים לרשימת מיילים. כאשר לקוח פוטנציאלי מודע למותג ונרשם לרשימת דוא"ל, הוא ירצה ללמוד עוד על המוצרים או השירותים המוצעים. ישנם שימושים רבים לרשימת דוא"ל. אסטרטגיה אחת לבניית שקילה היא לשלוח מיילים חינוכיים על המוצרים או השירותים. המלצות גם עובדות נהדר למי שעדיין לא רכש.

שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית בשלב השקילה שונה מעט משלב המודעות. בשלב השקילה, הלקוחות הפוטנציאליים הם כעת עוקבים בחשבון. פרסם לעוקבים באופן עקבי עם תוכן מגוון כדי לבנות את העניין שלהם במותג.

זה מסכם את האסטרטגיות לבניית שקילה. עכשיו הלקוחות הפוטנציאליים שקלו את המוצר או השירות, והם מוכנים לבצע רכישה.