אסטרטגיית מילות מפתח
אז יש לך את סוגי ההתאמה של מילות המפתח האלה שאתה יודע שיכולים איכשהו לעזור לך לייעל את אסטרטגיית הקמפיין שלך – אבל איך אתה יודע באילו מהם להשתמש ומתי? ישנן מספר אסטרטגיות להגדרת סוגי התאמה, ואין פתרון אחד נכון. נדון בכמה שיטות עבודה כלליות, אך זכור שתצטרך לבדוק את מדדי הביצועים שלך כדי לקבוע מה עובד עבור מסע הפרסום שלך ומה לא.
הערך של הגדרת מילות מפתח להתאמה מדויקת הוא שאתה יכול למקד לקהל חיפוש ספציפי מאוד. עם זאת, אם אתה מגיש הצעות רק על מילות מפתח בהתאמה מדויקת, הגדרת צר מאוד את היעד שלך, מה שמגביל בחדות את טווח ההגעה שלך, כך שרוב הסיכויים שלא תקבל הרבה תנועה. הסיבה לכך היא שאין דרך לדעת בדיוק אילו מונחים אנשים הולכים לחפש, ואם תנסו לנחש רשימה של מילות מפתח מדויקות, גם אם זו רשימה ארוכה, סביר להניח שתפסידו טונות של לידים פוטנציאליים ולקוחות שמשתמשים במונחי חיפוש שונים.
כדי למנוע בעיה זו, אסטרטגיה פופולרית היא להתחיל עם כל מילות המפתח המוגדרות להתאמה רחבה, מה שפותח את השערים לכל התנועה הקשורה. כעת, נפח תנועה גבוה עשוי להיות דבר טוב, אבל אתה צריך לוודא שזו תנועה מתאימה. במילים אחרות, נניח, למשל, מישהו מחפש "סקוטש" והמודעה שלך עבור "נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש" מופיעה. הצופה עשוי ללחוץ על המודעה שלך, אבל מכיוון שמונח החיפוש ששלח אותו אליה היה כל כך כללי ומעורפל, הסבירות שהוא ימיר לליד בהצעה שלך נמוכה משמעותית. הסיבה לכך היא שהסיכויים שהוא באמת חיפש נעלי טניס אדומות לגברים עם סקוטש נמוך בהרבה מאשר עבור מישהו שחיפש את המונח הזה, או משהו קרוב יותר למונח הזה.
עם זאת, אנשים רבים מוטעים בקלות בגלל כמות התנועה שהם מובילים עם מילות מפתח בהתאמה רחבה, והם לא מסתכלים על הדיווח כדי להעריך את האיכות. לעתים קרובות, הם מדורגים לפי מילות מפתח לא רלוונטיות ומביאים מהן תנועה לא מתאימה, מה שפשוט מבזבז את כספם. זו הסיבה שחשוב ביותר, אם אתה מגדיר את מילות המפתח שלך להתאמה רחבה, לעקוב מקרוב אחר שאילתות החיפוש המגיעות. אל תשכח, תוכל להשתמש בהתאמה שלילית כדי להוסיף מילות מפתח שליליות בעת הצורך.
אסטרטגיית מילות מפתח טובה היא להשתמש בהתאמה רחבה ובהתאמה לביטוי כדי למשוך תנועה, ולאחר מכן להשתמש בדוח מונחי החיפוש כדי למצוא את מילות המפתח שמצליחות להמיר טוב והגיוניות עבור העסק שלך, ולהגדיר אותן להתאמה מדויקת, כי הוכח שהן עובדות.
הדבר הטוב ביותר לעשות כדי להבין את אסטרטגיית סוג ההתאמה שלך הוא פשוט להמשיך לבדוק. השתמש במדדי הביצועים שלך כדי לבצע אופטימיזציה של מילות המפתח שלך, שעשויות לכלול הוספה ומחיקה של מילות מפתח או שינוי סוגי ההתאמה שלהן. זה תהליך מתמשך. ביצועי מילות המפתח ישתנו עם הזמן, ואסטרטגיית מסע הפרסום שלך אמורה להשתנות יחד איתה.
צור קשר לקבלת הצעת מחיר לניהול קמפיינים בגוגל
- פרק 1: מהו חיפוש בתשלום?
- פרק 2: כיצד להשתמש בחיפוש בתשלום
- פרק 3: כיצד פועל חיפוש בתשלום
- פרק 4: Google Ads אִסטרָטֶגִיָה
- פרק 5: מדידת הצלחתך
- פרק 6: מחשבה אחרונה