אסטרטגיות הצעת מחיר ב-Google Ads
כל קמפיין ב-Google Ads דורש אסטרטגיית הצעת מחיר, וקביעת האסטרטגיה הנכונה היא מפתח להצלחת קמפיין עסקי עם Google Ads.
מהי אסטרטגיית הצעת מחיר?
אסטרטגיית הצעת מחיר נועדה לסייע בהשגת מטרות הקמפיין בהתבסס על תקציב.
אסטרטגיית ההצעה הבסיסית ביותר היא Manual Cost Per Click (CPC). עם הצעות מחיר ידניות CPC, אתה קובע את העלות המרבית שלך לכל קליק עבור הפרסומות שלך.
לחילופין, אסטרטגיות הצעה אוטומטיות מאפשרות ל-Google Ads לקבוע אוטומטית את ההצעות עבור הפרסומות שלך בהתבסס על הסבירות של קליק או המרה שיסייעו לך להשיג מטרה מסוימת.
מה זה Smart Bidding?
Smart Bidding הוא תת-קבוצה של אסטרטגיות הצעה אוטומטיות. אסטרטגיות אלו משתמשות בלמידת מכונה כדי לייעל המרות או ערך המרה בכל מכרז, ומתחשבות במגוון רחב של אותות בזמן המכרז כגון המכשיר של המשתמש, מיקום, שעה ביום, רשימת שיווק מחדש, שפה ומערכת הפעלה. משמעות הדבר היא, בהתבסס על גורמים אלה והקשר של כל חיפוש, אסטרטגיית ההצעה קובעת אוטומטית אם להציע וכמה להציע.
סוגי אסטרטגיות הצעת מחיר
אסטרטגיית הצעת מחיר | הגדרה | מטרה |
---|---|---|
Maximize Conversion Value | אסטרטגיה זו משתמשת בלמידת מכונה מתקדמת כדי לייעל ולהגדיר הצעות מחיר אוטומטיות. היא מציעה גם יכולות הצעה בזמן המכרז שמתאימות הצעות מחיר לכל מכרז. | הגברת ערך העסק |
Target ROAS | מטרה אופציונלית למקסם את ערך ההמרות, אסטרטגיה זו מנתחת ומנבאת חכם את ערך ההמרה הפוטנציאלית בכל פעם שמשתמש מחפש מוצרים או שירותים שאתה מפרסם. לאחר מכן, היא מתאימה אוטומטית את ההצעות שלך לחיפושים אלו כדי למקסם את התשואה שלך מהם. | הגברת ערך העסק |
Maximize Conversions | מקסם המרות באופן אוטומטי קובע הצעות מחיר כדי לעזור להשיג את המרב מההמרות עבור הקמפיין שלך בתוך התקציב שלך. | הגברת מכירות או לידים |
Maximize Clicks | אסטרטגיית הצעה אוטומטית זו קובעת את הצעות המחיר שלך כדי לעזור להשיג את מירב הקליקים האפשריים בתוך התקציב שלך. | הגברת מבקרים באתר |
Target CPA | Target CPA היא מטרה אופציונלית למקסם המרות. אסטרטגיה זו קובעת הצעות מחיר כדי להשיג את מירב ההמרות (פעולות לקוח) האפשריות. כאשר אתה יוצר את אסטרטגיית הצעת מחיר Target CPA, אתה קובע עלות ממוצעת שאתה רוצה לשלם עבור כל המרה. | הגברת מכירות או לידים |
Target Impression Share | ישנן 3 אפשרויות עבור אסטרטגיית חלק מההתרשמות, תלוי היכן אתה רוצה שהפרסומות שלך יופיעו: על החלק העליון של הדף, על החלק העליון של הדף, או בכל מקום בדף תוצאות החיפוש של Google. Google Ads קובעת אוטומטית את ההצעות שלך כדי להראות את הפרסומת שלך, בהתאם להגדרות המיקום שלך. | הגברת מודעות וחשיפה |
Cost per 1000 Impressions (CPM) | עם אסטרטגיה זו, תשלם בהתאם למספר ההתרשמויות (פעמים שהפרסומות שלך מוצגות) שאתה מקבל ב-YouTube או ברשת התצוגה של Google. | הגברת מודעות וחשיפה |
Cost per View (CPV) | זו אסטרטגיית הצעה ברירת מחדל לקביעת הסכום שתשלם עבור פרסומות וידאו ב-Google Ads. עם הצעות מחיר CPV, תשלם עבור צפיות או אינטראקציות עם הווידאו. | הגברת מודעות וחשיפה |
בחירת אסטרטגיית הצעת מחיר
במהלך יצירת קמפיין, Google Ads מנחה אותך לבחור אסטרטגיית הצעה על ידי שאילת סדרת שאלות כדי לקבוע את מטרות הקמפיין שלך. זה מועיל אם אינך מכיר אסטרטגיות הצעה מסוימות.
עם זאת, האתר מציע אפשרות לבחור אסטרטגיית הצעה ישירות. לאחר בחירה, המשתמשים יכולים לבחור אסטרטגיות הצעה מסוימות מתפריט נפתח.
נקודות עיקריות
עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, אסטרטגיות הצעה עשויות להיות מבלבלות לפעמים. כדי להקל על החלטתך, הקפד לזהות מה המטרה שלך תחילה ואז להתאים אותה לאסטרטגיה המתאימה. בחירת האסטרטגיה הנכונה לעיתים דורשת ניסוי וטעייה, אז אל תדאג אם האסטרטגיה שלך שנבחרה לא פועלת בתחילה. תמיד תוכל ליישם את מה שלמדת מהניסיונות הקודמים שלך לקמפיין הבא שלך.