Bing Webmaster Tools
בקריאה קודמת למדת על Google Search Console והכלים שהיא מציעה. כעת, הגיע הזמן לחקור משאב חלופי שנקרא Bing Webmaster Tools. בקריאה זו תלמד מה זה, מה התכונות שלו, ואיך להשתמש בו.
מהו Bing Webmaster Tools?
Bing Webmaster Tools (או בקיצור Bing WMT) הוא שירות חינמי שפותח על ידי מנוע החיפוש Bing של מיקרוסופט, המאפשר למנהלי דיגיטל ומפתחי אתרים להוסיף את האתרים שלהם לאינדקס של Bing ולראות את הביצועים של האתר שלהם ב-Bing. למעשה, Bing Webmaster Tools הוא עבור מנוע החיפוש Bing, כמו ש-Google Search Console הוא עבור Google Search.
למה להשתמש ב-Bing Webmaster Tools?
חשוב למנהלי דיגיטל להישאר מעודכנים בנוגע למנועי חיפוש נוספים והמשאבים הזמינים שלהם. בעוד ש-Google ו-Google Search Console הם פופולריים ביותר, מנהלי דיגיטל צריכים לשים לב גם להזדמנויות נוספות לשיווק המותג שלהם. Bing הוא דוגמה בולטת לכך עם יותר ממיליארד ביקורים מדי חודש. שימוש ב-Bing Webmaster Tools לשיווק ב-Bing עשוי להגדיל את התנועה לאתר שלך.
אילו תכונות מציע Bing Webmaster Tools?
Bing Webmaster Tools עוזר למשתמשים לנטר את ביצועי האתר שלהם, לשפר את הנראות ב-SEO, ולזהות כיצד לקוחות מוצאים את האתרים שלהם.
Bing Webmaster Tools מציע תכונות דומות לאלה שתוארו בחומר הקודם על Google Search Console, כמו אימות אתר, שליטה בסריקות, דוחות Sitemaps, כלי בדיקת URL, כלי שינוי כתובת, וכלי להסרת דפים.
בנוסף, Bing Webmaster Tools מציע תכונות נוספות, כולל:
- Backlinks: משתמשים יכולים לגשת ולנתח נתונים אודות הדפים המפנים, הדומיינים, וטקסטי העוגן.
- מחקר מילות מפתח: משתמשים יכולים לבדוק את הביטויים ומילות המפתח שגולשים מחפשים ואת נפח החיפוש שלהם.
- דוח SEO: תכונה זו אוספת את כל השגיאות שנמצאו באתר כולו.
- סריקת אתר: כלי זה לסריקה לפי דרישה סורק את האתר ובודק בעיות טכניות נפוצות ב-SEO.
מסקנות
חקר כלים ומשאבים נוספים מחוץ לקהילת Google הוא קריטי להפוך למנהל דיגיטל מוצלח ומקצועי. Bing Webmaster Tools הם משאב חשוב לפרסום מוצלח ב-Bing. כמו ב-Google Search Console, שימוש ב-Bing Webmaster Tools יכול לעזור ליותר אנשים למצוא את האתר שלך.