
מונחי SEM נפוצים
מטרת הקריאה הזו היא להציג מונחים בסיסיים הקשורים לשיווק במנועי חיפוש (SEM) בגוגל אדס. הכרת מונחים אלו תקל על הבנת התוכן העתידי בקורס זה.
מונחי פרסום נפוצים
- פרסום דיגיטלי: תקשורת שנעשית על ידי חברה במטרה לקדם את המותג, המוצר או השירות שלה באמצעות פלטפורמות וערוצים מקוונים שונים.
- פרסום מסורתי: מיקומים לא דיגיטליים, כגון עיתונים, רדיו, טלוויזיה או שלטי חוצות.
מונחי SEM נפוצים
- קליקים: אינטראקציה עם מודעה ומשתמש מקוון. קליקים יכולים לעזור לך להבין עד כמה המודעה שלך מושכת אנשים שרואים אותה.
- הופעות: באיזו תדירות המודעה שלך מוצגת. הופעה נחשבת בכל פעם שהמודעה שלך מוצגת בדף תוצאות חיפוש או באתר אחר ברשת גוגל.
- תוצאות אורגניות: תוצאות חיפוש שלא שולמו על ידי מפרסמים.
- תוצאות ממומנות: תוצאות חיפוש שמפרסמים משלמים על מנת להציג בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש המכיל מילים או ביטויים מסוימים (המכונים 'מילות מפתח').
- SERPs: דפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, שהם תגובת גוגל לשאילתת חיפוש של משתמש.
- מבקרים: המספר הכולל של הפעמים שבהם אנשים ביקרו באתר או באפליקציה שלך כתוצאה מלחיצה על המודעה שלך.
מונחי פרסום דיגיטלי
- דף נחיתה: דף האינטרנט שבו אנשים נוחתים לאחר שהם לוחצים על המודעה שלך.
- ציון אופטימיזציה: הערכה של עד כמה חשבון גוגל אדס שלך מוגדר לפעול בצורה מיטבית. ציון האופטימיזציה נע בין 0% ל-100%, כאשר 100% מציין שהחשבון שלך יכול לפעול במלוא הפוטנציאל שלו.
- מיקום ממוקד: הערים, האזורים או המדינות שבהם המודעות שלך יוצגו.
Related Posts
אז מה קורה עם המדד הזה – ROAS? אז מה קורה עם המדד הזה...
המדריך המלא לניהול קמפיינים בגוגל המדריך המלא לניהול קמפיינים בגוגל ניהול קמפיינים בגוגל הוא...