מונחי SEM נפוצים
מטרת הקריאה הזו היא להציג מונחים בסיסיים הקשורים לשיווק במנועי חיפוש (SEM) בגוגל אדס. הכרת מונחים אלו תקל על הבנת התוכן העתידי בקורס זה.
מונחי פרסום נפוצים
- פרסום דיגיטלי: תקשורת שנעשית על ידי חברה במטרה לקדם את המותג, המוצר או השירות שלה באמצעות פלטפורמות וערוצים מקוונים שונים.
- פרסום מסורתי: מיקומים לא דיגיטליים, כגון עיתונים, רדיו, טלוויזיה או שלטי חוצות.
מונחי SEM נפוצים
- קליקים: אינטראקציה עם מודעה ומשתמש מקוון. קליקים יכולים לעזור לך להבין עד כמה המודעה שלך מושכת אנשים שרואים אותה.
- הופעות: באיזו תדירות המודעה שלך מוצגת. הופעה נחשבת בכל פעם שהמודעה שלך מוצגת בדף תוצאות חיפוש או באתר אחר ברשת גוגל.
- תוצאות אורגניות: תוצאות חיפוש שלא שולמו על ידי מפרסמים.
- תוצאות ממומנות: תוצאות חיפוש שמפרסמים משלמים על מנת להציג בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש המכיל מילים או ביטויים מסוימים (המכונים 'מילות מפתח').
- SERPs: דפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, שהם תגובת גוגל לשאילתת חיפוש של משתמש.
- מבקרים: המספר הכולל של הפעמים שבהם אנשים ביקרו באתר או באפליקציה שלך כתוצאה מלחיצה על המודעה שלך.
מונחי פרסום דיגיטלי
- דף נחיתה: דף האינטרנט שבו אנשים נוחתים לאחר שהם לוחצים על המודעה שלך.
- ציון אופטימיזציה: הערכה של עד כמה חשבון גוגל אדס שלך מוגדר לפעול בצורה מיטבית. ציון האופטימיזציה נע בין 0% ל-100%, כאשר 100% מציין שהחשבון שלך יכול לפעול במלוא הפוטנציאל שלו.
- מיקום ממוקד: הערים, האזורים או המדינות שבהם המודעות שלך יוצגו.
Related Posts
איך הסקריפט עוזר למפרסמים איך הסקריפט הזה יכול לעזור למפרסמים הסקריפט הזה יכול לעזור...
איך ליצור מודעת דיספליי רספונסיבית איך ליצור מודעת דיספליי רספונסיבית בסרטון קודם, למדתם על...