מציאת מילות מפתח חדשות לקמפיינים ו SEO
- פרק 1: מהו חיפוש בתשלום?
- פרק 2: כיצד להשתמש בחיפוש בתשלום
- פרק 3: כיצד פועל חיפוש בתשלום
- פרק 4: Google Ads אִסטרָטֶגִיָה
- פרק 5: מדידת הצלחתך
- פרק 6: מחשבה אחרונה
בנוסף לבדיקת דפי נחיתה, תוכל להשתמש בחיפוש בתשלום כדי למצוא מילות מפתח חדשות עבור מסעות הפרסום שלך.
Google Ads מייצרת דוח מונחי חיפוש המציג את כל מילות המפתח שעבורן המודעה שלך הוצגה. במילים אחרות, אם אתה מגיש הצעות על מילת המפתח "נעליים אדומות", Google עשויה להציג את המודעה שלך כאשר מישהו מחפש "נעלי טניס אדומות", כי זה מה שהמשתמש חיפש.
הדוח מכיל גם מידע על הביצועים של כל מילת מפתח, כך שתוכל לקבוע אם כדאי להוסיף אותה למסע הפרסום שלך
להלן דוח מונחי חיפוש לדוגמה. בצד שמאל יש את רשימת מילות המפתח. אלה שמציגים את התיבה הירוקה 'הוסף' לצדם הם אלה שכבר נמצאים בחשבון החיפוש בתשלום זה
מילות המפתח שאינן רואות 'הוסף' לצדן אינן כלולות כעת בחשבון. שוב, זוהי רשימה של מילות המפתח שאנשים מקלידים בפועל בחיפוש בגוגל, כך שמדובר במידע בעל ערך רב.
לקבלת הצעת מחיר לניהול קמפיינים
Related Posts
איך הסקריפט עוזר למפרסמים איך הסקריפט הזה יכול לעזור למפרסמים הסקריפט הזה יכול לעזור...
איך ליצור מודעת דיספליי רספונסיבית איך ליצור מודעת דיספליי רספונסיבית בסרטון קודם, למדתם על...