גוגל קמפיינים

Google Pay Per Click (PPC) Bidding

תשלום עבור קליק

PPC, או תשלום לקליק, פירושו שאתה לא משלם על הצגת המודעה שלך – אתה משלם כאשר מישהו באמת לוחץ על המודעה שלך. עם PPC, אתה משלם עבור כל קליק בפועל, ואז האחריות היא עליך להשתמש בהזדמנות זו כדי להמיר את המבקר.

PPC עדיף על תשלום לכל הופעה (CPM) מכיוון שהמודעה שלך עשויה להיות מוצגת 100,000 פעמים ורק אדם אחד ילחץ עליה.
ישנה אפשרות לשלם לכל אלף הופעות עם גוגל, אבל המקרה היחיד שבו זו תהיה בחירה טובה יותר מ-PPC יהיה קמפיין "מודעות למותג" כדי לנסות ולהפיץ את המודעות למותג שלך.
עם זאת, למטרות של חיפוש בתשלום, במיוחד אם אתה רק מתחיל, PPC היא האפשרות הטובה יותר, במיוחד מכיוון שניתן להשתמש במחיר לאלף הופעות רק ב"מסעות פרסום לתצוגה".

אז מה קובע כמה אתה משלם לקליק?
גוגל משתמשת בהצעת מחיר בסגנון מכירה פומבית כדי לקבוע מחירים. עבור כל מילת מפתח נתונה, יש לך את ההצעה הגבוהה ביותר – נניח שהם מציעים $5 עבור מישהו שילחץ על המודעה שלו. אז יש לך את הצעת המחיר הבאה הגבוהה ביותר שמעריך קליק ב-$4.50, אחר ב-$3.75, אחר ב-$3.00, וכן הלאה, עד לאדם האחרון שאומר שהוא מעריך קליק על המודעה שלו עבור מילת המפתח הזו, בואו נגיד, 2.25 דולר

כעת, אלו לא המחירים שאתה משלם בפועל עבור כל קליק. במקום זאת, ההצעה הנמוכה ביותר מבין הצעות אלו משמשת כמחיר לנקודה הכי פחות בעלת ערך (הכי פחות גלוי) בדף התוצאות, ואז כל נקודה שעולה בערכה (מיקומים גלויים יותר) מתומחרת בשווי דולר מצטבר גבוה יותר ( נשתמש בהצעה מצטברת של $.05 עבור דוגמה זו). אז במקרה זה, המציע העליון בסופו של דבר משלם רק $2.50 לקליק, למרות שהוא הציע ב-$5.00.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

צור קשר לקבלת הצעת מחיר לניהול קמפיינים בגוגל

Enter the Captcha

Leave a comment