התחל עם קידומים
אם אתה מחפש מידע על יסודות הקידומים בחוויית Merchant Center הקלאסית, לחץ כאן.
קידומים הם תכונה נוספת הזמינה ב-Merchant Center Next עבור פרסומות קניות ורשימות חינם. מאמר זה מסביר את היתרונות של שימוש בקידומים ואיך זה עובד.
על דף זה
- יתרונות
- דרישות זכאות
- איך ליצור קידום
- קריטריונים לקידום
- מדיניות
- ניהול הזנת קידומים אוטומטית
יתרונות
קידומים מאפשרים לך להפיץ הצעות מקוונות דרך מאפיינים שונים של Google כמו חיפוש Google, לשונית קניות, Google Chrome ועוד. כאשר אתה מוסיף קידומים למוצרים שאתה מוכר ב-Google, קונים יראו קישור "הצעה מיוחדת" (למשל, 15% הנחה או משלוח חינם) שיכול להגדיל את המשיכה של המוצרים שאתה מציג ולעודד קונים נוספים לקנות.
דף המבצעים בחיפוש
בארצות הברית, Google גם מציעה דף מבצעים בחיפוש שמראה מוצרים במבצע מסוחרים ברחבי האינטרנט. כאשר אתה יוצר קידומים שהחלים להופיע בחיפוש, המוצרים שלך יופיעו בדף המבצעים. אין צורך בפעולה נוספת מצדך.
קונים יכולים לגשת לדף המבצעים על ידי חיפוש “מבצעי חנויות”. הם יכולים לחפש מבצעים בקטגוריות מסוימות על ידי חיפוש “מבצעי אלקטרוניקה” למשל.
דרישות זכאות
כדי להיות זכאי לתוספת קידומים, עליך לעמוד בקריטריונים הבאים:
- אתה מפרסם באוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, הודו, איטליה, יפן, קוריאה, הולנד, ספרד, בריטניה או ארצות הברית.
- אתה לא מחובר לפלטפורמת שוק (פלטפורמה מקוונת המספקת מקום למספר סוחרים למכור את המוצרים שלהם).
- יש לך חשבונות פעילים ומאושרים ב-Google Ads וב-Merchant Center, עם לפחות מוצר פעיל ו-URL מתואם אחד.
אם אתה כרגע לא זכאי לקידומים, ייתכן שאתה עדיין צריך לעמוד בדרישות הזכאות. צור איתנו קשר לעזרה בהרשמה לקידומים.
הפעלת תוספת הקידומים
תוספת הקידומים עשויה להיות מופעלת אוטומטית עבור חשבונות זכאים. אם אתה זכאי אך התוסף לא הופעל אוטומטית, עקוב אחר הצעדים הבאים כדי להפעיל את הקידומים ידנית:
- בחשבונך ב-Merchant Center, לחץ על סמל הכלים וההגדרות [Gear].
- בחר בתוספות.
- מצא את כרטיסיית “קידומים” תחת הטאב “גלה”.
- לחץ על הפעל.
תוספת הקידומים תופעל כעת עבור חשבונך. תוכל לדלג על צעדים אלו אם התוסף הופעל אוטומטית.
איך ליצור קידום
אם התוסף מופעל, “קידומים” יופיע בתפריט הניווט של חשבונך ב-Merchant Center Next. כדי ליצור קידום חדש:
- בתפריט הניווט של חשבונך ב-Merchant Center, לחץ על קידומים.
- מתחת לטאב “כל הקידומים”, לחץ על הוסף קידום.
- מכאן, אתה יכול להוסיף קידומים ב-3 דרכים:
- הוסף כל קידום בנפרד עם כלי בונה הקידומים.
- שלח הזנת קידומים.
- העלה קידומים דרך API של התוכן.
קריטריונים לקידום
כדי להשתמש בקידומים, הם חייבים לעמוד בקריטריונים הבאים:
- להיות ניתנים למימוש בקופה או בעת הרכישה
- לתפוג תוך 6 חודשים (183 ימים) מהתאריך שבו מתחיל הקידום
- לעמוד במדיניות הקידומים ובדרישות המערכת
כמו כן, אתה צריך ליצור סוגי קידומים שניתן להשתמש בהם לכל מי שקונה ב-Google.
סוגי קידומים מותרות
סוג קידום | תיאור | מידע נוסף |
---|---|---|
הנחות | $ הנחה או % הנחה | ההנחות חייבות להיות לפחות $5 או 5% הנחה. הנחות שכבות מותרות. |
מתנה חינם | פריט חינם | יש לתאר בבירור את המתנה החינמית וכל הגבלות או תנאים נלווים (למשל אם נדרש רכישה), והפריט לא יכול להיות דגימות או ניסיונות. |
כרטיס מתנה $x ברכישה | הכותרת חייבת לציין בבירור את ערך כרטיס המתנה וכרטיס המתנה חייב להיות מחנות שלך. | |
משלוח | משלוח חינם | חייב להיות קוד מימוש תקף. חריג: אין צורך בקוד מימוש כאשר זה משולב עם קידום מותר אחר (למשל: משלוח חינם + 10% הנחה). |
סוגי קידומים שאינם מותרים
סוג קידום | תיאור | מידע נוסף |
---|---|---|
הנחות מעורפלות | עד x% הנחה או "עד x שנשמר" | ההנחות צריכות להיות מוגדרות בבירור. |
Cash Back או נקודות תגמול | Cash back באחוזים ונקודות תגמול אינם מותרים. | חריג: אם משולב עם קידום מותר. |
מגבלות יתר | כל הקידומים המוגבלים לתת קבוצה של קונים (למשל: הנחות צבאיות, ימי הולדת, משתמשי PayPal ואחרים) | |
הנחות משלוח ללא קוד מימוש ולא משולבות עם קידום מותר | ||
קידומים העולים על משך של 6 חודשים |