
איך להוסיף את Google Merchant Center ל-Google Ads?
אם אתה מנהל חנות מקוונת ורוצה להפעיל קמפיינים של שופינג (Shopping Ads) ב-Google Ads, השלב הראשון הוא לחבר את חשבון ה-Google Merchant שלך ל-Google Ads. הקישור הזה מאפשר לך לייבא את פרטי המוצרים מחשבון ה-Merchant שלך ולהשתמש בהם במודעות שופינג. כך תעשה זאת:
1. היכנס לחשבון Google Ads שלך
התחל בכך שתיכנס לחשבון ה-Google Ads שלך דרך עמוד הכניסה של גוגל אדס. ודא שאתה משתמש באותו חשבון גוגל שמחובר לחשבון ה-Merchant שלך, כדי לפשט את תהליך הקישור.
2. עבור להגדרות הקישורים
לאחר שנכנסת לחשבון ה-Google Ads שלך, גש לסמל ההגדרות הממוקם בפינה הימנית העליונה של המסך (נראה כמו שלוש נקודות). בתפריט הנפתח, בחר באפשרות "חשבונות מקושרים" (Linked accounts).
3. מצא את Google Merchant Center
בעמוד "חשבונות מקושרים", תראה רשימה של שירותים שניתן לקשר לחשבון ה-Google Ads שלך. חפש את Google Merchant Center ברשימה ולחץ על הכפתור "פרטים" (Details) שמופיע לידו.
4. קישור החשבונות
כעת תוכל לראות אפשרות לקשר את חשבון Google Merchant שלך. תתבקש להזין את מזהה חשבון ה-Merchant Center שלך. כדי למצוא את המזהה, תוכל להיכנס לחשבון Google Merchant שלך והוא יופיע בפינה השמאלית העליונה של המסך.
לאחר שהזנת את המזהה, לחץ על הכפתור "שלח בקשה" (Send request).
5. אשר את הקישור
כדי להשלים את התהליך, היכנס לחשבון ה-Google Merchant Center שלך ואשר את בקשת הקישור ששלחת מ-Google Ads. ברגע שהקישור יאושר, החשבונות יהיו מסונכרנים ותוכל להתחיל לנהל קמפיינים שמבוססים על המלאי שלך ב-Merchant Center.
סיכום
קישור Google Merchant Center לחשבון ה-Google Ads שלך הוא צעד הכרחי עבור כל עסק שמוכר מוצרים אונליין ורוצה להציג אותם במודעות שופינג בגוגל. תהליך זה מאפשר ייבוא אוטומטי של נתוני מוצרים לקמפיינים, מה שמקל על ניהול המודעות והשגת תוצאות טובות יותר.
עם סיום התהליך, תוכל להתחיל ליצור קמפיינים לשיווק מוצרים שמבוססים על הקטלוג שלך ב-Google Merchant Center, ולהגיע ללקוחות חדשים דרך מודעות שופינג.