איך ליצור מודעת דיספליי רספונסיבית
בסרטון קודם, למדתם על סוג אחד של מודעות דיספליי - מודעה רספונסיבית. מאמר זה יסביר מהן מודעות דיספליי רספונסיביות ואיך ליצור אותן.
יצירת מודעת דיספליי רספונסיבית
מודעות דיספליי רספונסיביות הן ברירת המחדל ברשת המדיה של גוגל, הכוללת יותר משני מיליון אתרים, סרטונים ואפליקציות.
מודעות אלו נקראות "רספונסיביות" כי הן מתאימות אוטומטית את הגודל, המראה והפורמט שלהן כדי להתאים לשטחי הפרסום הזמינים. הן יכולות להופיע בכל גודל של טקסט או תמונה, ואפילו להופיע כמודעות "נטיביות" שמשתלבות עם העיצוב והפונט של האתר המפרסם.
איך להתחיל
לפני שתעלו את הנכסים שלכם, תצטרכו להשלים או להכין את הפרטים הבאים שקשורים למותג שלכם:
- שם העסק: זהו השם הרשמי של העסק שלכם. ודאו שהשם כתוב נכון כפי שיופיע במודעה.
- כתובת תצוגה (URL): זהו הדף שהמודעה תוביל אליו לאחר הבחירה. לפי המדיניות של גוגל, הדף הסופי וכתובת התצוגה חייבים להיות בעלי אותו דומיין.
- קמפיין דיספליי: לפני שתוכלו להריץ מודעה רספונסיבית, עליכם ליצור קמפיין דיספליי בגוגל אדס. כאן תגדירו את התקציב, אסטרטגיית הביד, קבוצות המודעות וקהל היעד שלכם.
איך להתחיל
- היכנסו לחשבון גוגל אדס שלכם.
- בחרו את קמפיין הדיספליי שתרצו ליצור עבורו מודעות.
- בחרו "מודעות ותוספים".
- בחרו "מודעה רספונסיבית".
העלאת נכסים
מודעות דיספליי רספונסיביות הן מבוססות נכסים, מה שאומר שתוכלו ליצור אותן על ידי העלאת נכסים שונים. להלן הנכסים שתוכלו להעלות:
- תמונות: התמונות יופיעו כאלמנט המרכזי במודעה. התמונות צריכות להיות באיכות גבוהה, עם מיקוד ויזואלי חזק, ולהתאים למוצר או השירות.
- לוגו: הלוגו הרשמי של המותג צריך להיות ביחס של 1:1 (ריבועי). הגודל המומלץ הוא 1200x1200 פיקסלים.
- כותרות קצרות: כתבו לפחות חמש כותרות קצרות של 30 תווים או פחות.
- כותרת ארוכה: כותרת אחת ארוכה של עד 90 תווים תופיע במודעות גדולות יותר.
- תיאורים: כתבו עד חמישה תיאורים שונים של עד 90 תווים, המעודדים את הקהל לפעול.
- סרטונים: העלאת סרטונים היא אופציונלית. הסרטונים צריכים להיות עד 30 שניות, והם חייבים להיות על ערוץ היוטיוב שלכם.
סקירת הביצועים
אחרי העלאת הנכסים, גוגל אדס תייצר אוטומטית את השילובים הטובים ביותר עבור שטחי הפרסום הזמינים. גוגל תלמד איזה שילובים של נכסים מניבים את התוצאות הטובות ביותר, ותתחיל להציג רק את הגרסאות היעילות ביותר של המודעה.
מסקנות
מודעות דיספליי רספונסיביות תלויות בנכסים שאתם בוחרים. הקדישו זמן לבחירת התמונות האיכותיות ביותר, הכותרות והתיאורים המחשבתיים ביותר.