איך לרכוש מדיה מרוויחה (Earned Media)
במאמר זה נלמד כיצד לרכוש מדיה מרוויחה – חשיפה חיובית שמתקבלת מהמלצות אישיות או ציבוריות.
דוגמאות למדיה מרוויחה
מדיה מרוויחה היא אחד הכלים החשובים לעסקים, מאחר והיא מבוססת על קידום מפה לאוזן דרך חברים, בני משפחה, פוסטים של משפיענים שלא קיבלו עליהם תשלום, ביקורות על מוצרים ועוד. דוגמאות כוללות:
- המלצות וביקורות מלקוחות
- פוסטים בבלוגים על המוצר שלך
- שיתופים והעברות של תוכן שלך
- אזכורים של המוצר שלך בדפי מדיה חברתית
אסטרטגיה אפקטיבית למדיה מרוויחה
למרות שקשה לשלוט במדיה מרוויחה, ניתן לבצע מספר צעדים כדי לעודד שיתופים, אזכורים וביקורות חיוביות. להלן מספר טיפים לאסטרטגיה מוצלחת:
- צור תוכן מרתק – תוכן מעניין ומושך מגדיל את הסיכוי לשיתוף על ידי הקהל שלך.
- טפח קשרים עם מותגים, מדיה ועיתונאים – טיפוח קשרים אלו יכול להוביל לאזכורים חיוביים.
- ספק שירות לקוחות מצוין – לקוחות שנהנים מהחוויה שלהם נוטים לשתף את המותג שלך עם אחרים.
- עודד שיתוף בתוך הארגון – ככל שיותר אנשים בארגון ישתפו את התוכן שלך, כך יגדל החשיפה והסיכוי למדיה מרוויחה.
מסקנות עיקריות
מדיה מרוויחה היא כלי שיווקי קשה להשגה מאחר ולא ניתן לשלוט בה, אך בעזרת תוכן מרתק, טיפוח קשרים ושירות לקוחות מצוין, ניתן להגדיל את הסיכוי למדיה מרוויחה שתביא לך חשיפה חיובית.
Related Posts
שיווק בזמן אמת (Real-Time Marketing) שיווק בזמן אמת (Real-Time Marketing) בעידן המדיה החברתית, החדשות...
תזמון ותכנון פרסומים במדיה החברתית איך לתזמן ולתכנן את פרסומי המדיה החברתית שלך במאמרים...