הקמת מוצרים ב-Google Shopping היא תהליך חיוני למשווקים המעוניינים להגדיל את החשיפה והמכירות של המוצרים שלהם. התהליך כולל העלאה של פרטי המוצר, כמו כותרת, תיאור, מחיר ותמונה, לתוך Google Merchant Center, ולאחר מכן קישור החשבון הזה ל-Google Ads לצורך יצירת קמפיינים. שימוש במידע מדויק ומפורט על המוצרים תורם לשיפור דירוג המוצרים בתוצאות החיפוש של Google ומשפר את חוויית המשתמש עבור קונים פוטנציאליים.
בקובץ ה-PDF הזה תמצאו הסבר שלב אחרי שלב על איך להקים מוצרים ב-Google Shopping בצורה נכונה ויעילה. המדריך כולל את כל שלבי התהליך, מהעלאת פרטי המוצרים ל-Google Merchant Center ועד לחיבורם עם קמפיינים ב-Google Ads. בעזרת מדריך זה, תוכלו לוודא שהמוצרים שלכם יופיעו בצורה מיטבית בתוצאות החיפוש ויגדילו את החשיפה והמכירות שלכם.