כאשר אתה חושב כיצד עליך להשתמש בחיפוש בתשלום, אחת הדרכים הטובות ביותר לחשוב על זה היא להשתמש בו כהשלמה למאמצי השיווק הנכנס שלך. אתה יכול להשתמש בחיפוש בתשלום כדי למקסם את הכיסוי שלך בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP)
Search Engine’s Result Page (SERP)
לדוגמה, כאן יש לנו את מונח החיפוש 'חנות באמזון'. אתם תראו שיש רישום חיפוש אורגני עבור "אמזוס" שממוקם בעמוד הראשון, אבל אנחנו קונים גם את מילת המפתח 'חנות באמזון בחינם' שמציגה את מודעת חיפוש בתשלום עבורו. אז עכשיו יש לנו את המודעה הטבעית לחיפוש, זו בתשלום, ואם תגללו למטה בעמוד, תמצאו עוד רישום חיפוש אורגני עבור חנות באמזון שלנו. הסיקור הנרחב הזה בדף התוצאות של מנוע החיפוש עבור "חנות באמזון בחינם" עוזר לבסס את אמזוס כדמות מובילה ל ניהול חנויות באמזון ומביא יותר תנועה לדפים שלנו.
אתה יכול לעשות זאת גם עבור העסק שלך. קבע את החברה שלך כמובילה בענף שלך על ידי הגדלת הנוכחות שלך במנועי חיפוש עם קמפיינים לחיפוש בתשלום
עכשיו, כשיש לך כמה רעיונות איך לעשות בהם שימוש טוב, בואו נסתכל מקרוב על איך פועלים קמפיינים לחיפוש בתשלום.
דוגמא: חיפוש חנות באמזון יופיע במקום הראשון באורגני ובהמשך יופיע במודעות בתשלום.
צור איתנו קשר לקבל ייעוץ בחינם לניהול קמפיינים בגוגל.