
כלים פופולריים להאזנה חברתית
לאחר שעברתם את הקורס בנושא מדיה חברתית, אתם כבר מכירים את המושג האזנה חברתית. האזנה חברתית מתייחסת למעקב ולניתוח של שיחות ומגמות הקשורות למותג שלכם. דרך נוספת לבצע האזנה חברתית היא פשוט להקשיב לקהל שלכם.
כלים להאזנה חברתית מאפשרים לכם לעקוב אחרי כל פלטפורמות המדיה החברתית במקום אחד. באמצעות הדשבורד של הכלים, תוכלו לבדוק:
- אזכורים של המותג שלכם
- מילות מפתח רלוונטיות
- משוב דרך תגיות והודעות ישירות
בנוסף, תוכלו לפרסם ישירות מחשבון הכלי, לשלב את כל החשבונות שלכם ולעקוב אחרי נתוני אנליטיקה.
כלים להאזנה חברתית
ישנם כלים רבים להאזנה חברתית בשוק, ובחירת הכלי הנכון יכולה להיות משימה מורכבת. להלן מבט מבוא על הכלים הפופולריים ביותר בתחום:
HubSpot Social Media Management Software
HubSpot מציע שילוב של כל סוגי השיווק והאנליטיקה במקום אחד. בעזרת המערכת, משתמשים יכולים לעקוב ולנהל אינטראקציות ולקבל נתונים על מעורבות הקהל, ולענות לתגיות, אזכורים ותגובות ישירות מתוך הממשק.
Sprout Social
Sprout Social הוא כלי ניהול מדיה חברתית מקיף, המאפשר פרסום תוכן, ניהול האזנה חברתית ושירות לקוחות. הכלי עוזר לזהות מגמות מתוך אזכורים ותגובות ומספק תובנות על הקהל שלכם.
Falcon.io + Brandwatch
Falcon.io, שהוא חלק מ-Brandwatch, כולל כלי לניהול מדיה חברתית ומאפשר תקשורת ישירה עם המשתמשים. המערכת כוללת תיבת דואר "Engage" לניהול הודעות פרטיות ביעילות.
Hootsuite
Hootsuite מאפשר יצירה ותזמון של תוכן, מעקב אחרי פעילות ואזכורים, וניהול תקשורת מכל החשבונות במקום אחד. המערכת מציעה גם הצעות לזמנים הטובים ביותר לפרסום.
נקודות מפתח
זכרו, אלו הם רק חלק מהכלים הנפוצים להאזנה חברתית. מומלץ לנסות את הכלים ולגלות את המתאים ביותר עבורכם.