אסטרטגיית שיווק דיגיטלית למאפייה מקומית

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית למאפייה מקומית

נניח שמאפייה מקומית בשם "The Cake Corner" רוצה להגדיל את הרווחים שלה. זו המטרה העסקית העיקרית שלהם. כדי להשיג זאת, הם עשויים לקבוע מטרה שיווקית של הגדלת ההזמנות המקוונות.

תכנית המאפייה

מטרה עסקית:

להגדיל את הרווחים ב-20% בשנה הקרובה.

מטרה שיווקית:

להגדיל את ההזמנות המקוונות ב-30% בשנה הקרובה.

כיצד "The Cake Corner" עשויים לחבר בין המטרות הללו:

תכונה חדשה באתר:

הם יכולים להשיק אתר חדש וידידותי למשתמש עם אפשרות להזמנות מקוונות.

קידום מבצעים מיוחדים:

הם יכולים להריץ מודעות מקוונות המקדמות מבצעים והנחות מיוחדות להזמנות מקוונות.

מעורבות ברשתות חברתיות:

הם יכולים להשתמש ברשתות החברתיות כדי להציג את העוגות המדהימות שלהם ולעודד הזמנות מקוונות.

על ידי התמקדות בהנעת הזמנות מקוונות דרך מאמצי השיווק שלהם, "The Cake Corner" יכולים לתרום ישירות למטרה העסקית הכוללת שלהם של הגדלת הרווחים.