שלב הנאמנות במשפך השיווקי

בואו נצלול לתוך שלב הנאמנות במשפך השיווקי עם דוגמה מתעשיית משלוחי המזון:

דמיינו שנרשמתם לאפליקציית משלוחי מזון כי הם מציעים משלוח חינם לחודש הראשון. תקופת הניסיון החינמית הזו היא זו שהמירה אתכם ללקוחות מלכתחילה. אתם מזמינים מספר פעמים במהלך החודש הזה ושמחים מהשירות. גם לאחר סיום תקופת הניסיון החינמית, אתם ממשיכים להזמין מהאפליקציה כל כמה שבועות כי יש להם תוכנית תגמולים שבה אתם צוברים נקודות למזון חינם. אתם מדי פעם בודקים את המיילים השבועיים שלהם עם מבצעים והנחות מיוחדים.

למה הדוגמה הזו רלוונטית: תרחיש זה מדגיש כיצד אפליקציית משלוחי המזון מודדת נאמנות באמצעות מדדים שונים:

  • רכישות חוזרות: המשך ההזמנות שלכם גם לאחר תקופת הניסיון החינמית מראה נאמנות חזקה.
  • זמן בין רכישות: הזמנה כל כמה שבועות מראה דפוס רכישות עקבי.
  • מעורבות עם תוכנית התגמולים: השתתפותכם הפעילה בתוכנית התגמולים מצביעה על רמת מעורבות ונאמנות עמוקה יותר.

פירוק הדוגמה: על ידי מעקב אחרי מדדים אלו, אפליקציית משלוחי המזון יכולה לראות שאתם לקוחות נאמנים. הם יכולים להתאים את מאמצי השיווק שלהם כדי לשמור אתכם מעורבים, כמו שליחת הצעות אישיות או מתן גישה מוקדמת לתכונות חדשות.

האם תרצו לחקור דוגמאות נוספות, אולי קשורות לתעשייה או לתחומי העניין שלכם? הודיעו לי אם יש לכם משהו ספציפי בראש!

Enter the Captcha