שיווק בזמן אמת (Real-Time Marketing)
בעידן המדיה החברתית, החדשות מתחלפות במהירות. סיפור יכול להתפרסם בטוויטר ובתוך דקות הדיון בו עשוי להסתיים. במאמר זה נלמד כיצד לשווק בזמן אמת כך שהתוכן שלך יישאר רענן ומעניין גם כאשר מחזור החדשות משתנה.
חשיבות השיווק בזמן אמת
שיווק בזמן אמת הוא שיווק המתבצע ברגעים בהם מתרחשת פעילות במדיה החברתית. כאשר מיליוני אנשים מדברים על סיפור גדול, מותגים רוצים להצטרף לשיחה ולהגביר את המעורבות.
שיווק בזמן אמת אפקטיבי
כדי לשווק בזמן אמת בצורה מוצלחת, התוכן שלך חייב להיות:
- רלוונטי – מה קורה כרגע? על מה מתמקדת השיחה במדיה החברתית?
- חכם – איך אפשר לעטוף את התוכן בצורה שמשקפת את האישיות של המותג שלך?
- רענן – האם התוכן עדיין מעניין או אקטואלי, גם אם פורסם לאחר יום?
- ממוקד – האם הנושא המדובר מעניין את הקהל שלך?
- משיכת תשומת לב – מה יגרום לאנשים לעצור, לראות את הפוסט שלך ולהגיב מיידית?
אסטרטגיות לשיווק בזמן אמת
- הישאר קשוב – על מנהל המדיה החברתית להיות הראשון שיודע על טרנדים רלוונטיים.
- נצל את המשאבים של המותג – בקש עזרה מצוות העיצוב ועריכת התוכן כדי ליצור פוסטים מהירים וחכמים.
- השתמש במשפיענים – בקש מהמשפיענים לשתף או להגיב לפוסטים שלך בזמן אמת.
- דע היכן השיחה מתרחשת – חשוב להיות פעיל בפלטפורמות שבהן מתקיים הדיון הרלוונטי.
- קידום פוסטים – ייתכן שיהיה כדאי לקדם את הפוסט כדי להגיע לקהל גדול ובזמן המתאים.
מסקנות עיקריות
המשתמשים במדיה החברתית עלולים להיות פחות רגישים לחדשות בשל הקצב המהיר שבו הם מתחלפים. הדרך הטובה ביותר להישאר רלוונטי ולשפר את המעורבות היא לנצל את הרגעים הללו וליצור תוכן שהקהל ימצא אותו רלוונטי, חכם, רענן ומושך.
Related Posts
תזמון ותכנון פרסומים במדיה החברתית איך לתזמן ולתכנן את פרסומי המדיה החברתית שלך במאמרים...
איך לרכוש מדיה מרוויחה איך לרכוש מדיה מרוויחה (Earned Media) במאמר זה נלמד כיצד...