
המלצות לפרסום דיספליי רספונסיבי
במאמר הזה, אנחנו נסקור את ההמלצות הטובות ביותר לפרסום דיספליי רספונסיבי, שהוא הסוג הפופולרי ביותר של מודעות דיספליי. על ידי מעקב אחרי ההמלצות הללו, תוכלו להגיע ליותר לקוחות ולשפר את הביצועים שלכם. נתחיל עם ההמלצות היצירתיות ואז נעבור להמלצות על תמונות.
המלצות יצירתיות לפרסום
הראשונה היא להעלות את כמות הנכסים המומלצת. זכרו, נכסים הם התכנים של המודעה, כמו כותרת, תמונה, תיאור, לוגו ושם העסק. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, גוגל ממליצה להעלות חמש כותרות, חמש תמונות וחמש תיאורים. מפרסמים שמעלים מספר כותרות, תמונות ותיאורים מצליחים להגיע ל-10% יותר המרות בממוצע.
המלצה נוספת היא ליצור תוכן ייחודי ואפקטיבי. הכותרת שלכם צריכה להציג את הערך של המותג או המוצר שלכם ולהיות מעניינת ושימושית ללקוחות. הכותרת צריכה להיות ברורה ואפקטיבית גם בלי תיאור נוסף. התיאור צריך להשלים את הכותרת ולהסביר בבירור את הערך של המוצר או השירות ללקוחות פוטנציאליים.
ההמלצה השלישית היא להבטיח שהדף הנחיתה שומר על חוויית משתמש אחידה. כבר דיברנו על דפי נחיתה במאמרים קודמים, וזה תקף גם למודעות דיספליי. המסרים בדף הנחיתה צריכים להתאים למסרים של המודעה.
המלצה רביעית היא להחליף מודעות דיספליי כל כמה שבועות. שיפור מודעות זה תהליך של ניסוי וטעייה. החליפו נכסים יצירתיים עם ביצועים נמוכים בנכסים חדשים. גם המודעות הטובות ביותר עלולות להפוך לפחות אפקטיביות עם הזמן. החלפת המודעות תמנע עייפות מודעה, כשקהל היעד מתחיל להשתעמם ולהתעלם מהמודעות.
המלצות לתמונות במודעות דיספליי רספונסיביות
התמונות שאתם מעלים למודעות דיספליי רספונסיביות הן האלמנט הקריטי ביותר של המודעה. הן עוזרות ללקוחות להבין את העסק, המוצרים והמותג שלכם. הנה כמה טיפים לבחירת תמונות:
- השתמשו בתמונות עם מיקוד ויזואלי חזק. תמונות שמדגישות את המסר המרכזי של המודעות נוטות להצליח יותר.
- הימנעו מהוספת לוגו, טקסט או כפתור על התמונה. הוספת לוגו עלולה להיות חזרתית בפורמטים מסוימים של מודעות, וטקסט עלול להיות בלתי קריא במודעות קטנות.
- אם אתם מפרסמים מוצר, ודאו שהמוצר הוא הפוקוס המרכזי בתמונה, ושמרחב ריק לא תופס יותר מ-80% מהתמונה.
- ודאו שהרקע של התמונה מתאים למוצר. לדוגמה, הימנעו מיצירת רקע מזויף כמו להציג מוצר בחלל החיצון, אלא אם כן הוא באמת שם!
פרסום דיספליי רספונסיבי הוא כלי מצוין לכל מי שעובד בשיווק דיגיטלי או כמנתח מסחר אלקטרוני. על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של גוגל, תוכלו ליצור מודעות אפקטיביות ומצליחות. המערכת הושקה ב-2016, והיא עדיין די חדשה, אז כדאי לנצל אותה אם היא נחוצה לכם בעבודה.