סושיאל מדיה שיווק

כלי ניהול מדיה חברתית

כלי ניהול מדיה חברתית

כלים ליצירת תוכן

כדי להפעיל קמפיינים במדיה חברתית, תצטרכו ליצור תוכן. הכלים הבאים יכולים לעזור לכם לעצב פוסטים ותכנים נוספים:

  • Canva: מציע חברות חינמית ומנויים בתשלום ומאפשר יצירת תוכן מקורי או שימוש בתבניות מוכנות.
  • Adobe Creative Cloud Express: כלי חינמי שמאפשר יצירת תוכן מתבניות.

כלים לאצירת תוכן

אצירת תוכן מתייחסת לתהליך של בחירה, איסוף וארגון של תכנים. כדי לשמור על רעננות הפוסטים שלכם, מומלץ להשתמש גם בתוכן ממקורות חיצוניים. הכלים הבאים יכולים לעזור:

  • Feedly: מרכז חדשות מותאמות לתעשייה שלכם ומאפשר לפרסם מחדש את התוכן מיידית או לשמור אותו להמשך.
  • Pocket: מספק תוכן רלוונטי ומאפשר לשמור אותו לשימוש מאוחר יותר, עם גישה מרשימה במובייל, במחשב ובטאבלט.

כלים לתזמון תוכן

תזמון תוכן יכול לעזור למשווקים דיגיטליים לנהל את המשימות שלהם בצורה יעילה. הכלים הבאים מאפשרים לכם ליצור פוסטים ולתזמן את פרסומם בזמנים אופטימליים:

  • Hootsuite: כלי לניהול מדיה חברתית שמאפשר יצירת לוחות שנה ותזמון פוסטים מראש.
  • Buffer: מאפשר לתזמן פוסטים בפלטפורמות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.

כלים לניתוח נתונים

כדי ללמוד על ביצועי הקמפיינים שלכם, תצטרכו כלי לניתוח נתונים. הכלים הבאים מאפשרים איסוף וניתוח נתונים ממגוון פלטפורמות:

  • Hootsuite Analytics: מציע לוח מחוונים שמאפשר שילוב מלא עם כל הפלטפורמות שלכם.
  • Brandwatch: מאפשר מעקב אחרי מוניטין המותג, טרנדים, משפיענים ותחרות.
  • Mentionlytics: מתמקד במעקב אחרי אזכורים ומילות מפתח בכל הפלטפורמות.

מסקנות מפתח

כלי ניהול מדיה חברתית יכולים לעזור לייעל את התהליכים שלכם, לחסוך זמן, להישאר מאורגנים ולהפיץ תוכן איכותי בזמנים האופטימליים ביותר עבור קהל היעד שלכם.

משאבים למידע נוסף

© 2024 כלי ניהול מדיה חברתית - כל הזכויות שמורות

יש לי 99 בעיות, אבל ניהול קמפיינים בגוגל היא לא אחת מהם

בוא ננהל שיחה קצרה