מבנה וארגון חשבון גוגל אדס
מבוא ל-Google Ads
בבלוג שלמדת, קיבלת מידע על גוגל אדס, קמפיינים וקבוצות מודעות. קריאה זו תעזור לך להבין כיצד פריטים אלו מאורגנים בתוך Google Ads.
Google Ads הוא תוכנית הפרסום המקוונת של גוגל. באמצעות Google Ads, תוכל ליצור מודעות מקוונות המגיעות לאנשים בדיוק כאשר הם מתעניינים במוצרים ובשירותים שאתה מציע.
תמונה של לוח הבקרה של משתמשי Google Ads המראה קמפיינים קיימים:

מבנה חשבון Google Ads
הפריטים הבאים מוצגים לפי הסדר שבו תחווה אותם במהלך יצירת קמפיין ב-Google Ads. התייחס להגדרות תוך כדי שאתה עוקב אחר הדיאגרמה שלמטה.

Google Ads
תוכנית הפרסום המקוונת של גוגל. באמצעות Google Ads, תוכל ליצור מודעות מקוונות שמגיעות לאנשים בדיוק כשהם מתעניינים במוצרים ובשירותים שאתה מציע.
קמפיין
תוכנית פעולה עבור קבוצה אחת או יותר של קבוצות מודעות החולקות תקציב, מיקוד לפי מיקום והגדרות נוספות. קמפיינים משמשים לרוב לארגון קטגוריות של מוצרים או שירותים שאתה מציע.
תקציב יומי ממוצע
הסכום הממוצע שאתה מגדיר לכל קמפיין מודעה על בסיס יומי. הוא מציין בערך כמה נוח לך להוציא בכל יום במהלך החודש.
קבוצות מודעות
הדרך לארגן ולמקד מודעות לקבוצות של מילות מפתח עם נושא מסוים. כל קמפיין מורכב מקבוצה אחת או יותר של קבוצות מודעות.
פורמטים של מודעות
טקסט, וידאו, תמונות, מודעות תוכן דיגיטלי ועוד המופיעות לצד השימוש בגוגל אדס כדי לקדם מוצרים ושירותים.
הצעות מחיר (Bids)
הסכום שאתה מוכן להוציא בכל פעם שלקוח פוטנציאלי לוחץ על המודעה שלך או מתקשר אליך, נקרא הצעת מחיר.
מילות מפתח
מילים או ביטויים המתארים את המוצר או השירות שלך שאתה בוחר כדי לקבוע מתי והיכן המודעה שלך תופיע. מפרסמים מתחרים אחד בשני בהצעות מחיר, והמודעות מדורגות בהתאם לגובה ההצעה ולרלוונטיות של המודעה.